تحلیلگر مسائل سیاسی:

مطرح شدن موضوع دخالت در روند انتخابات 88 توسط عوامل داخلی و خارجی دشمن/ نمی توان تبعات اقتصادی فتنه را نادیده گرفت

9 دی 1398 ساعت 17:07

احمد رضا طاهری گفت: پس از انتخابات سال 88 یادداشت ها و تحلیل هایی در رسانه های داخلی و خارجی به چاپ می رسید که موضوع دخالت در انتخابات توسط عوامل داخلی و خارجی دشمن مطرح می شد.


تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات مهم پس از انقلاب اسلامی اعتراض به نتیجه انتخابات سال 88 بود که بعدها  یادداشتها و مقالاتی تحت عناوین مختلف توسط تحلیل گران در رسانه های داخلی و خارجی به چاپ می‌رسید و یا مورد گفتگو و تحلیل قرار می‌گرفت، بیان کرد :  موضوع دخالت در روند انتخابات توسط عوامل داخلی و خارجی دشمن مطرح می‌شد که لازم است در اینجا به فرمایش مقام معظم رهبری نیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم که <<دشمن محاسبات خیلی دقیقی کرده بود؛ منتها محاسباتش غلط از آب درآمد؛ ملت ایران را نشناخته بود. دشمن در پشت صحنه، همهٔ چیزها را مشاهده کرده بود. این کسانی که شما بهشان می‌گویید سران فتنه، کسانی بودند که دشمن این‌ها را هل داد وسط صحنه... نبایستی انسان بازیچهٔ دشمن شود.
 
وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: نباید از این موضوع نباید غافل باشیم که بصیرت و هوشمندی مردم بواسطه بصیرت و هوشمندی رهبر چنین مردمی است که شکل گرفته، بعبارت دیگر، هدایت و رهبری بصیرت و هوشمندی مردم را ابتدا باید در شخص رهبر انقلاب یافت و تاثیر و مقام و جایگاه رهبری ایران اسلامی را نباید در کنترل و خاموش سازی این معضل سیاسی دست‌کم گرفت.
 
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با اشاره به اینکه نمی توان منکر تبعات فتنه 88 و افزایش تحریم ها علیه ملت ایران شد، ادامه داد: پس از اعلام نتیجه انتخابات 88، عده ای از مخالفان داخلی و خارجی از این فرصت علیه حاکمیت اسلامی در ایران جبهه گرفته و از عنوان‌های مختلفی مانند جنبش اجتماعی، نارضایتی، جنبش سبز، و غیره یاد می‌کردند که در واقع اگر از زاویه ای دیگر به این موضوع بپردازیم بیانگر این می‌باشد که تبعات فقط محدود به حوزه اقتصاد نبوده بلکه تبعات اجتماعی و سیاسی پسا انتخابات 88  بیشتر از تبعات اقتصادی بوده است، اما آنچه الان مهم است اینکه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم و نخبگان با این مسئله مبارزه شد.
 
طاهری خاطر نشان کرد: اصولا هر نوع حرکتی که به ضرر منافع نظام باشد بنوعی تحریم قلمداد می‌شود حال ممکن است چنین حرکتی از روی قصد باشد و یا از روی قصد نباشد، اما در هر حال، چون به ضرر نظام تمام می‌شود بنوعی میتوان آنرا نوعی تحریم علیه جامعه و دولت و یا حکومت دانست و هر حرکتی که امنیت را تهدید کند جامعه را می‌تواند تحریم کند.
 
وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نقش و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری را در خلق حماسه 9 دی سال 88 نمی‌توان نادیده گرفت، نقش ایشان چنان تاثیرگذار بود که فرضا اگر ایشان و دوستداران نظام اسلامی ایران با تدبیر این روند را هدایت و رهبری استراتژی مخالفان میتوانست عملی گردد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 16663

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/article/16663/مطرح-شدن-موضوع-دخالت-روند-انتخابات-88-توسط-عوامل-داخلی-خارجی-دشمن-نمی-توان-تبعات-اقتصادی-فتنه-نادیده-گرفت

شستون
  https://shastoon.ir