800
۰
واکنش کابران مجازی به تناقض های کرونایی؛

بازگشت صف های طولانی به سبک دوره سازندگی در همهمه کرونایی/ وقتی مردم از بی تدبیری دولت به ستوه می آیند

بسیاری از کابران مجازی که از بی تدبیری دولت به ستوه آمده اند در صفحه توییتر خود، صف های طولانی کالاهای اساسی را نوعی تناقض در حرف و عمل دولتمردان دانستند و از این مشکل با عنوان بازگشت به سبک دوره سازندگی یاد کردند.
بازگشت صف های طولانی به سبک دوره سازندگی در همهمه کرونایی/ وقتی مردم از بی تدبیری دولت به ستوه می آیند
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، "صف های طولانی" کلید واژه هایی که این روزها در تیتر اخبار صدر نشین بسیاری از رسانه ها جایگاهی ویژه پیدا کرده است، موضوعی که بارها و بارها در این پایگاه خبری نیز از آن نوشتیم و گلایه های مردم را منتشر کردیم و وعده های مسئولان را هم به گوش همگان رساندیم.

صف هایی که هر روز به بهانه عرضه کالایی خاص تشکیل می شود و در واقع در این روزهای سخت اقتصادی، دردی بر دردهای مردم افزوده است، آن هم در شرایطی که کرونا هنوز قصد رفتن ندارد و قوی تر از هر زمانی در کمین مردم نشسته است تا افراد بیشتری را به چنگال خود بکشاند. 

این مشکل به اندازه ای مردم را به ستوه آورده که محال است سری به شبکه های مجازی بزنی و نوشته یا تصویری در این خصوص نبینی، توییتر که از جمله شبکه های پر مخاطب است نیز این روزها به فضایی برای انتشار درد دل ها و مشکلات مردم تبدیل شده است.

در این روزها که به واسطه شرایط موجود عرصه بر مردم تنگ شده است، بسیاری از کاربران پست های خود را به این معضل اختصاص داده و از بی تدبیری دولتمردان و تناقض های رفتاری آن ها در دوران کرونا گلایه هایی را مطرح کرده اند.

مردم ناامید از تدبیرها

در همین راستا یکی از کاربران توییتر نوشت: بازگشت «صف های طولانی» تحقیر کننده به سبک دوره سازندگی، صف های طولانی سبد کالا این امید که تدبیر دولت یازدهم می تواند در حمایت از اقشار کم درآمد به خوبی عمل کند را از بین برد.
 
کاربری دیگر نوشت: تناقض فقط سیستان و بلوچستان، که از یه طرف مردم رو به دلیل شرایط قرمز کرونایی به ماندن در خانه سفارش میکنن و از یه طرف این صف های مختلف و شلوغ در شهرهای مختلف این استان پهناوره
 
همهمه کرونایی

یکی دیگر از کابران گلایه خود را این گونه بیان کرد: صف های شلوغ در همهمه کرونایی که هر روز به کالایی خاص اختصاص دارد، سکانسی دیگر از بی تدبیری دولت تدبیر و امید است.
 
کابری دیگر با انتقاد از عملکرد دولت نوشت: دولتی که از اول با دروغ به میدان آمد عملکردش در ماه های آخر بهتر از این نمی شود با وجود کرونا صف های طولانی مردم را برای به دست آوردن معیشت خود به وجود آورد
 
یکی دیگر از کاربران نیز گلایه خود را این گونه عنوان کرد: صف های مرغ و روغن و برنج و نان و نفت و ... در سیستان و بلوچستان داره به جایی کشیده میشه که بزودی باید شاهد فرمان خبردار و از جلو نظام باشیم
 
مدیریت ضعیف 

کابری دیگر نیز نوشت: با مدیریت ضعیف و ایجاد صف های طولانی در توزیع تنظیم بازار کالاهای اساسی آنهم در شرایط قرمز کرونایی باعث ایجاد تقابل هموطنان با کرونا در جدالی نابرابر شده است که هر روز بر تعداد قربانیان این بی مدیریتی افزوده می شود.
 

یکی دیگر از کاربران انتقاد خود را این گونه عنوان کرد: در این بحران کرونا، توزیع روغن و مرغ و برنج تنظیم بازار در فروشگاه های ایرانشهر مردم این منطقه را به صف های طولانی دعوت کرد. 
 
کاربری دیگر نوشت: صف توزیع مرغ در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان؛ در این اوضاع کرونایی، اکثرا هم بدون ماسک و دریغ از رعایت پروتکل های بهداشتی ...
 
یکی دیگر از کاربران با اعتراض به این وضعیت بیان کرد: بی تدبیری های کرونایی همچنان ادامه دارد اگر چه محدودیت های شدید برای کاهش زنجیره انتقال از یک آذرماه آغاز شده، اما در یک بی تدبیری دیگر فروش مرغ طرح تنظیم بازار سبب ایجاد صف های طولانی و تجمع مردم شده است.
 

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 21109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *