800
۰
شماری از مسیولین سراوانی مطرح کردند؛

شستون بهترین رسانه در بیان واقعیت جامعه/ خبرنگاران سربازان دفاع در عرصه جنگ نرم هستند

شماری از مسئولین سراوان ارزیابی خود را از این پایگاه خبری به مناسبت روز خبرنگار اعلام کردند.
شستون بهترین رسانه در بیان واقعیت جامعه/ خبرنگاران سربازان دفاع در عرصه جنگ نرم هستند
به گزارش شستون، ۱۷ مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مزار شریف به دست گروهک تروریستی، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است به همین منظور به سراغ  شماری از مسئولین شهرستانی رفتیم تا ارزیابی خود را از این پایگاه خبری عنوان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تلاش ها، ریز بینی ها و  برنامه ریزی های مناسبت مجموعه خبری شستون در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه رسانه و فضای مجازی قابل تقدیر است.

وی افزود: در حقیقت این رسانه شهرستانی به جهت تلاش های شبانه روزی که در زمینه خبر انجام داده عملکرد آن در تمامی زمینه ها بسیار خوب ارزیابی می شود و مورد پسند است.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: در واقع می توان اینگونه بیان کرد که پایگاه خبری تحلیلی شستون یکی از بهترین رسانه های استان در بیان حقیقت های جامعه است.


خبرنگاران بهترین سخنگویان جامعه هستند

ملک محمد فاضلی نماینده حوزه انتخابیه سراوان با بیان اینکه اصحاب رسانه در هر قالب دلسوزانه در جامعه زحمت می کشند، گفت: اصحاب رسانه به دلیل اینکه مشکلات مردم را بازگو می کنند کمک حال مسئولین هستند و به نوعی خبرنگاران را می توان بهترین سخنگویان اجتماع برشمرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه سراوان رسانه شستون در تمامی زمینه ها آگاهی بخشی مناسبی در بیان واقعیت ها داشته است و اگر زمانی مشکلات و یا موضوعی از چشم مسئولین پنهان می ماند به موقع یادآور می شد.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان خاطر نشان کرد: قدر دان تلاش خبرنگاران شستون در این خطه از کشور هستم و با توجه به حضور آنها در حوزه انتخابیه با مشکلات مردم در حوزه راه، آموزش، اشتغال، مرز و امنیت در ارتباط هستند و چون همه جوانب را در مطالب خود در نظر می گیرند بهترین راهنمای مسئولین هستند.


التهاب آفرینی فضای مجازی در انتشار شایعات

سعید تجلیلی فرماندار سراوان نیز گفت:خبرنگاران افرادی هستند که با دقت و با وسواس خاصی در انعکاس واقعیت ها به ویژه رصد اخبار صحیح اقدام می کنند که امروز جامعه ما نیاز به منعکس کردن اخبار صحیح دارد.

وی اضافه کرد:  امروز فضای مجازی موجب شده تا برخی از مطالب و شایعات منعکس و در جامعه التهاب ایجاد شود اما خبرنگاران واقعیت ها را بیان می کنند.

فرماندار سراوان ادامه داد: اگر چه اوایل به دلیل انتشار مطالب منفی از مجموعه شستون گلایه داشتیم اما این توفیق را داشته که در تمامی زمینه ها ورود کند.

تجلیلی اضافه کرد: مشکلات و معضلات در سطح شهر وجود دارند که ضرورت است جامعه خبری آنها را منعکس و جهت رفع به مسئولین اطلاع رسانی کنند.

خبرنگاران؛ سربازان دفاع در جنگ نرم

ابوالحسن صفدری رئیس بیمارستان رازی سراوان خبرنگاران را سربازان دفاع در جنگ نرم دانست و افزود: امروز رسانه های صهیونیستی و سعودی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را نسبت به انقلاب بد بین کنند اما این خبرنگاران هستند که با جسارت خاصی که دارند تاکنون توانسته اند به نحو احسن علیه رسانه های معاند شفاف سازی کنند.

وی ادامه داد: به عنوان یک مدیر اجرایی در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهایت قدر دانی  را از شستون دارم چرا که در این خطه از کشور توانسته صادقانه خدمت کند و توجه ویژه به مردم محروم دارد.

رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: این رسانه توانسته است مطالبات اجتماعی مردم را از مسئولین پیگیری و نقاط ضعف، قوت را منعکس کند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 23290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *