800
۰
مدیر آموزش ‌و پرورش سراوان مطرح کرد؛

ضرورت ترویج روحیه ایثار و فداکاری میان دانش آموزان/ فضای مجازی گرگی در پوستین میش است

ایوب دهواری گفت: از آنجایی که فضای مجازی گرگی در پوستین میش است می طلبد هم علم استفاده از این فناوری را بیاموزیم و هم به عنوان یک ابزار مخرب آن را خوب بشناسیم تا گول دشمن را نخوریم.
ضرورت ترویج روحیه ایثار و فداکاری میان دانش آموزان/ فضای مجازی گرگی در پوستین میش است
ایوب دهواری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: رسالت بسیج دانش آموزی و شهید حسین فهمیده در برنامه های آموزش و پرورش به خوبی تبیین شده چرا که در راس برنامه های درسی رسیدن به فطرت گرایی، توحید و خداشناسی تماماً مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت در برنامه های درسی فقط بعد علمی توجه می شد، افزود: اما پس پیروزی انقلاب اسلامی ایران بُعد فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی، مذهبی و علمی سرلوحه کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان اذعان کرد: آموزش و پرورش سراوان با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری ‌و اهداف کلانی که  این سند بنیادین تبیین شده آنچه را که  منطق با برنامه ها باشد اجرایی می کنیم.

دهواری خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه هایی که مربوط به بسیج و بسیج دانش آموزی باشد با مشارکت سپاه شهرستان اجرایی خواهیم کرد تا به خوبی روحیه ایثار و فداکاری به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی افزود: امروزه ابزار دشمن فضای مجازی است؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی در بحث هوشیاری و آگاهی داشته اند می طلبد در این برهه از زمان و در این فضا دقت کافی را داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: فضای مجازی همچون گرگیست در پوست میش لذا می طلبد دانش آموزان این نسل به علم فناوری دست یابند و از سوی دیگر به عنوان یک ابزار مخرب آن را به خوبی بشناسند و گول دشمن را نخورند.

دهواری خاطر نشان کرد: ما باید در جهت آموزش و آگاه سازی آحاد مختلف جامعه علی الخصوص دانش آموزان که به دلیل شرایط کنونی با وجود ویروس منحوس کرونا مجبور به آموزش مجازی هستیم نسبت به استفاده صحیح از فضای مجازی کوشا باشیم.


انتهای پیام/خ
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 23907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *