800
۰
اینجا مشکلات پایان ندارد؛

پیمودن مسافت ۱۵ کیلومتری در دو ساعت/ اعتبار حلقه مفقوده پروژه های راه سازی مهرستان

ساکنین روستای گروک مهرستان از خاکی بودن جاده این روستا ابراز گلایه داشتند و گفتند: جاده روستا به گونه ای نامطلوب است که مسافت ۱۵ کیلومتری را در بازه زمانی دو ساعته طی می کنند.
پیمودن مسافت ۱۵ کیلومتری در دو ساعت/ اعتبار حلقه مفقوده پروژه های راه سازی مهرستان
به گزارش شستون؛ داشتن جاده آسفالته یکی از نیازهای اصلی برای توسعه هر منطقه محسوب می شود اما اهالی روستای گروگ از داشتن این نعمت محروم هستند.

این روستا هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد که سالهاست در حسرت آسفالت ۱۵ کیلومتر مانده اند.

به گفته اهالی روستا گروک در حال حاضر مسافت ۱۵ کیلومتری جاده خاکی را دو ساعت طی می کنند این در حالی است که اگر جاده آسفالت شود این مسیر حداکثر ۳۰ دقیقه پیموده می شود.

ساکنین روستای گروگ با ارسال تصاویری به این پایگاه خبری ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب جاده مواصلاتی این روستا خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شدند.

بارکزایی رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع که سال مالی ۱۴۰۱ این اداره هنوز شروع نشده است، بیان کرد: در حال حاضر مطالعه و نقشه برداری ۱۰ کیلومترجاده از این روستا با مبلغ اولیه دو و نیم میلیارد انجام و نقش برداری قطعه ۲ به سال ۱۴۰۱ موکول شده است.

وی افزود: پروژه های سال ۱۴۰۱ در کمیته برنامه ریزی هنوز تعریف نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان با بیان اینکه کل اعتبار تخصیص یافته در سال ۱۴۰۰  ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: ساخت راه هزینه بر می باشد و با اعتبار اختصاص یافته در سال ۱۴۰۰  توانستیم مطالعه و نقشه برداری ۱۰ کیلومتر از مسیر این روستا را در برنامه ی خود قرار دهیم و در حال حاضر مشغول برگزاری مناقصه جهت برآورد هزینه برای مابقی مسیر هستیم



انتهای پیام/خ
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 25352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *