اولتیماتوم یک هفته ای به متصرفان زمین در سراوان/ دستگاه قضا در کمین زمین خواران است

1 خرداد 1401 ساعت 7:36

دادیار حقوق عامه سراوان گفت: به متصرفان زمین در سراوان فرصت یک هفته ای برای رفع تصرف داده شده و برای تعدادی از زمین خواران پرونده قضایی تشکیل شد.


به گزارش شستون؛ پدیده زمین خواری از دیر باز در نقاط مختلف مرسوم بوده و از آنجایی که این موضوع زمینه ساز فقر، گسترش ناامنی، بی اعتمادی  و ناامیدی مردم می شود قوانین سختگیرانه ای برای مقابله با آن تصویب شده است.

دستگاه قضا، نیروی انتظامی و دیگر متولیان مقابله با این پدیده که نوعی برهم زدن نظم عمومی محسوب  می شود در سال های اخیر ورود جدی داشته و طبق قانون با زمین خواران در کشور برخورد شده است.

در سراوان نیز به وفور شاهد تصرفات غیرقانونی هستیم که همین امر نارضایتی شهروندان سراوانی را به دنبال داشته است.

در همین راستا عصر روز گذشته یک تیم متشکل از حوزه دادستانی، شهردار و اعضای شورای شهر از نقاط مختلف سطح شهر بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد دادیار حقوق عامه سراوان در حاشیه این بازدید ها گفت: در برخورد با متخلفین و متجاوز گران به حقوق بیت المال با هیچ فردی مماشات نداریم و از هیچ خط قرمزی عبور نخواهیم کرد.

وی افزود: دستگاه قضا طبق قانون با متصرفان غیرقانونی زمین در سراوان برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: به متخلفین و زمین خواران تذکر و فرصت یک هفته ای داده شد تا رفع تصرف را انجام دهند در غیر اینصورت طبق قانون با آنها برخورد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد خاطر نشان کرد: همچنین در راستای  حفظ حقوق بیت المال نیز برای تعدادی از متصرفان پرونده قضایی تشکیل  و به قید فوریت به این موضوع بررسی خواهد شد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 25464

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/article/25464/اولتیماتوم-یک-هفته-متصرفان-زمین-سراوان-دستگاه-قضا-کمین-خواران

شستون
  https://shastoon.ir