رئیس شورای بخش مهرگان:

عدم آنتن دهی تلفن همراه با قطعی برق در اسفندک/ نبود راه مناسبت خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده است

2 خرداد 1401 ساعت 8:28

فضل کریم بهرام زهی گفت: با قطع شدن برق در بخش اسفندک آنتن تلفن همراه و اینترنت نیز قطع و یا با اختلال مواجه می شود.


فضل کریم بهرام زهی رئیس شو رای بخش مهرگان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: در بخش مهرگان و بم پشت به محض قطع برق ارتباط تلفنی و اینترنتی ساکنین این منطقه نیز قطع و با اختلال مواجه می شود.

وی افزود:نظر به اینکه مرکز دهک محل ارتباط دهی (هاپ مرکز ) حدود ۱۲۰ سایت همراه و ثابت در دو بخش مهرگان و بم پشت است، دارای مشکل تغدیه( باطری ژنراتور) می باشد که این مشکل باتوجه به درخواست رفع مشکل همچنان به قوت خود پا بر جاست.

رئیس شورای بخش مهرگان گفت: در بخش مهرگان بیشتر اوقات به علت فرسودگی و عدم زیر ساخت مناسب قطعی برق چندین ساعته ر ا شاهد هستیم که به طبع ارتباط تلفنی قطعی می شود که قطعی ارتباطات تلفنی باعث مشکلات و معضلات مضاعف برای مردم در خرید و فروش و استفاده از دستگاه کارتخوان و امورات اینترنتی این مناطق شده است.

بهرام زهی خاطر نشان کرد: این معضل باعث می شود که اطلاع رسانی به اتفاقات اداره برق به موقع انجام نشود و به علت نامناسب بودن راه ارتباطی، خدمت‌رسانی با کندی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته علاوه بر افت ولتاژ برق در اکثر روستاهای بخش همه روزه شاهد قطعی برق در بخش مهرگان بودیم که نیاز است مسئولین اداره مخابرات، راهداری و برق برای رفع و بهبود مشکلات بخش همت جهادی و مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای بخش مهرگان اذعان کرد: با توجه به اینکه خط فشار قوی (خط سیرکان) در ۲۰ کیلومتری شهر اسفندک قرار گرفته می طلبد جهت بهبود وضعیت نامناسب برق بخش مهرگان نسبت به انتقال و اتصال این خط به شهر اسفندک و بخش مهرگان اقدام شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25474

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/article/25474/عدم-آنتن-دهی-تلفن-همراه-قطعی-برق-اسفندک-نبود-راه-مناسبت-خدمت-رسانی-مشکل-مواجه-کرده

شستون
  https://shastoon.ir