800
۱
در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر مطرح شد؛

عملیات بیت المقدس؛ نماد غرور و افتخار ایران است/ به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی ملت در هشت سال دفاع مقدس

امام جمعه اهل سنت سیب و سوران گفت: صدام که به دستور امریکا به ایران حمله کرده بود در فکر تصاحب خاک ایران بود اما با رشادت های مردم و نیروی نظامی ایران نتوانست کاری از پیش ببرد و این ایران بود که هشت سال از تمامیت ارضی جموری اسلامی دفاع کرد و اتحاد و همبستگی ملت و نظام نوپای انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
عملیات بیت المقدس؛ نماد غرور و افتخار ایران است/ به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی ملت در هشت سال دفاع مقدس
به گزارش شستون ؛ صبح امروز آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور امام جمعه سیب و سوران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیران، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایی و انقلابی در سیب و سوران برگزار شد.

در این مراسم داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد : سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس ، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت ، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویداد های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند‌

مولوی بیجارزهی مدیر حوزه علمیه اهل سنت شهرستان سیب وسوران با عرض تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تشکر از فرماندهی سپاه که مقدمات این مراسم را فراهم کرده بیان کرد: ازادی خرمشهر برای ایران مایه ی خیر و برکت بود.

وی افزود: نیروی های عراقی وقتی که وارد شدند ایران را غافلگیر کردند اما نیروهای مسلح ایران به خوبی و با برنامه ریزی مناسب عملیات بیت المقدس را به عملیاتی غرور آفرین تبدیل کردند.

این روحانی ادامه داد: صدام که به دستور امریکا به ایران حمله کرده بود در فکر تصاحب خاک ایران بود اما با رشادت های مردم و نیروی نظامی ایران نتوانست کاری از پیش ببرد و این ایران بود که هشت سال از تمامیت ارضی جموری اسلامی دفاع کرد و اتحاد و همبستگی ملت و نظام نوپای انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای شهرستان سیب و سوران و دو تن از جانبازان دفاع مقدس با اهدای لوح یادبود و هدایایی از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 25489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *