۲
خطیب نماز جمعه سراوان مطرح کرد؛

دردناک بودن جان باختن شماری از هموطنان در حادثه تلخ ساختمان متروپل/ رفتار غیر انقلابی از سمت نمایندگان مجلس خیانت به اعتماد مردم است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: حادثه تلخ ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان منجر به کشته شدن و زخمی شدن تعدادی از افراد شد که این حادثه منجر به ناراحتی همه هموطنان شد.
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: جهاد یک ویژگی بسیار مقدسی است، مجاهدت و جهاد فریضه بسیار نورانی است که نتیجه آن فتح و پیروزی می شود که عملکرد جهادی باعث فتح خرمشهر شد.

وی افزود: افراد مجاهد اخلاص در کار و توکل به خدا دارند و در این مسیر از لذت های دنیوی از خودگذشتگی نشان می دهند که تا به امروز عملکرد جهادی در انقلاب اسلامی باعث شد با اخلاص و توکل به خداوند متعال مقابل قلدران عالم مجاهدت کنیم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: شرایط دنیا امروز به گونه ای رقم خورده که مدیریت کشورها را با مشکل مواجه کرده، رقابت های خصمانه، قدرت ها و تهدید های اتمی مقابل هم قرار گرفته اند که مدیریت کشورها را پیچیده کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه یکی از جنگ خیز ترین نقاط دنیا منطقه اروپا است، گفت: جنگ روسیه و اوکراین یقینا تاثیراتی را به ویژه در باب غذا به این جهت که چهل درصد صادرات گندم از طریق روسیه و اوکراین صورت می گرفت ، برجای خواهند گذاشت و این شعله جنگ قطعا تهدیدی برای جنگ خیز ترین مناطق دنیا به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس دقت داشته باشند که مردم به جهت انقلابی بودن به آنها رای دادند و حال که نماینده شده مبادا عملکرد، رفتار و گفتار غیر انقلابی داشته باشد که خیانت به اعتماد مردم است.

خطیب نماز جمعه سراوان با بیان اینکه انقلاب ماندن مهم تر از انقلابی بودن است، گفت: مردم به دنبال این هستند که رفتار، گفتار و عملکرد نماینده انقلابی باشد به هیچ عنوان پذیرفته نیست نماینده مجلسی که مردم به جهت انقلابی بودن به او رأی دادند در مسیر غیر انقلابی صحبت و حرکت کند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ساده زیستی، مسیولیت پذیری، مردمی بودن، اصلی و فرعی کردن مشکلات کشور، اجتناب جدی از فساد و تبعیض، پابندی به قانون اساسی، پرهیز از دخالت در انتصابات، حفظ آبروی افراد و پرهیز از گروکشی را از ویژگی های نماینده انقلابی برشمرد.

وی بیان کرد: حادثه تلخ ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان منجر به کشته شدن و زخمی شدن تعدادی از افراد شد که این حادثه منجر به ناراحتی همه هموطنان شد اما نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد دست اندر کاران و عوامل مختلف شهر سازی در سطوح مختلف در باب ساخت و ساز دقت ویژه داشته باشند و این حادثه تلنگری برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی باشد.

امام جمعه سراوان با اشاره به شهادت شهید صیاد خدایی، افزود: شهادت این عنصر پاک و مجاهد فی سبیل الله ناراحتی به وجود آورد اما یقینا با صبوری و دقت انتقام سختی از عوامل این حادثه که عامل اصلی آن رژیم صهیونیستی است گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری به سفر استاندار به سراوان اشاره کرد و ادامه داد: در شورای اداری که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در سراوان برگزار شد مصوباتی در بحث آبرسانی و دوبانده شدن جاده سراوان خاش به تصویب رسید، مقرر شد تا پایان خرداد نواقص جاده قدیم برای دوبانده شدن این مسیر رفع شود که انتظار می رود دست اندرکاران مربوطه در موعد مقرر این مصوبه را به سرانجام مطلوب برسانند تا شاهد کاهش جان باختن هموطنان در محور سراوان_ خاش باشیم‌.

انتهای پیام/
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 25521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *