800
۲

تکذیب یک‌ شایعه/ استیضاح شهردار سراوان صحت ندارد

نائب رئیس شورای شهر سراوان گفت: مطلب منتشر در فضای مجازی مبنی بر استیضاح شهردار سراوان صحت ندارد و این موضوع قویا تکذیب می شود.
تکذیب یک‌ شایعه/ استیضاح شهردار سراوان صحت ندارد
به گزارش شستون، ظهر امروز مطلبی با عنوان شهردار سراوان در آستانه استیضاح در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این واکنش هایی را به دنبال داشت.

در متن این خبر آمده است که برخی منابع از تصمیم اکثریت شورای شهر سراوان نسبت به اعمال تغییر در مدیریت این شهر پر چالش خبر داده اند که به نظر شورای شهر سراوان در نظر دارد تا محمد امین سیدی شهردار سراوان را استیضاح کند‌.

در ادامه این متن آمده است که ناکارآمدی ، بی برنامگی و سومدیریت های عدیده دلیل استیضاح شهردار سراوان از مسئولیت عنوان شده است.

پس از انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی،‌ جمیله بهرامی نائب رئیس شورای اسلامی سراوان گفت: بنده به عنوان نائب رئیس شورای شهر سراوان ضمن تکذیب خبر فوق به چند نکته در خصوص چنین اخباری که ممکن است هر از چند گاهی در گروه های اجتماعی با عناوین مختلف ارسال شود، جهت روشنی و تنویر افکار عمومی بیان می کنم.

وی افزود: تاکنون از ابتدای ابلاغ مدیریت شهرداری به محمد امین سیدی هیچگونه بحثی در خصوص استیضاح وی صورت نگرفته است.

نائب رئیس شورای شهر سراوان اضافه کرد: در خصوص مطلب ناکارآمدی و بی برنامگی و سومدیریت مطرح شده در این یادداشت،‌ مشکلات مالی عدیده شهرداری که مجموعا بیش از ۵۰ میلیارد برآورد شده را هم تاکنون(طی یک سال گذشته) توانسته است، با پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد به اشخاص حقیقی و حقوقی طبق اسناد موجود ،کاهش دهد.

بهرامی با بیان اینکه جابجایی هوشمندانه ی کارکنان و کاربران موجب بهبود و افزایش کارایی مجموعه شهرداری شده است، خاطر نشان کرد: علیرغم نبود وسایل و ماشین آلات و کمبودهای شدید و بدهی های بسیار کلان شهرداری با مدیریت حساب شده، بسیاری از وظایف مجموعه شهرداری تاکنون در حد قابل قبول انجام شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه شورای ششم شهر سراوان ، تاکنون پشتیبان شهردار تلاشگر و ساعی سراوان بوده و البته این مسأله به معنی عدم ورود شورا به مسایل شهرداری و یا عدم نظارت نیست، آنچه از این بیانیه استنباط می شود که پیگیری هم خواهد شد، این است که این مطلب نه تنها هیچگونه منبع رسمی ندارد، بلکه بیشتر جنبه غرض ورزی بوده و زیر سوال بردن بی دلیل و انتساب آن به شورای شهر سراوان از نظر حقوقی قطعا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 25522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *