800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

اجتماع در سرزمین وحی فرصتی مغتنم برای افشای جنایات رژیم جعلی اسرائیل است/ تلاش دشمن در فضای مجازی برای جدایی مردم از ولایت فقیه

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: حال که مسلمانان در حال سفر به سرزمین وحی هستند، تجمع در این سرزمین مقدس فرصت بسیار مغتنم برای آگاه سازی و افشاگری جنایت های رژیم صفاک و جعلی صهیونیست است.
اجتماع در سرزمین وحی فرصتی مغتنم برای افشای جنایات رژیم جعلی اسرائیل است/ تلاش دشمن در فضای مجازی برای جدایی مردم از ولایت فقیه
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: در این برهه از زمان که بسیاری از هموطنان به سرزمین مقدس سفر می کنند باید نکاتی مد نظر قرار گرفته شود و مهم ترین نکته فرصت استثنایی و بی نظیری است که در تجمع سرزمین وحی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه تجمع در این سرزمین مقدس فرصت بسیار مغتنم برای آگاه سازی و افشاگری جنایت های رژیم صفاک و جعلی صهیونیست است، افزود: مبادا برخی از ارتباط گیری ها باعث شود این موضوع مهم به فراموشی سپرده شود چرا که صهیونیستی ها توطئه های بی شماری علیه مسلمانان به ویژه مردم فلسطین و مسجد الاقصی انجام داده اند.

امام جمعه سراوان گفت: برائت از مشرکین موضوع دیگری است که باید مسلمانان در این سرزمین مقدس به آن بپردازند و بهترین فرصت برای اتحاد و همدلی میان امت اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام برای افتراق ، جنگ میان مسلمانان و دور نگه داشتن امت های اسلامی از یکدیگر تلاش می کنند اما تجمع در سرزمین وحی فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اتحاد و اخوت است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اذعان کرد: یکی از آفت های بسیار مخرب و خطرناک که جامعه را دچار کرده مواد مخدر است که به جهت همجواری با برخی از کشورها، گرفتاریی ها در کشور ایجاد شد.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از نگاه دین و شرع حرام و ممنوع است، اضافه کرد: مبارزه با آن کار بسیار سختی است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با آن شهدای زیادی تقدیم شده اما ضرورت دارد در این زمینه فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاه ها و دیگر ارگان های فرهنگی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: در تیرماه سال ۱۳۶۰ به جان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران سوء قصد شد این نکته را نباید به فراموشی بسپاریم که دشمنان دین خدا و انقلاب اسلامی از هیچ مسئله ای دریغ نمی کردند اما امروز به فضل خداوند از برکت وجود رهبر انقلاب بهره‌مند هستیم.

وی گفت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می کنند تا مردم را از ستون و خیمه اصلی را جدا کنند و در این باب تبلیغات متفاوتی را انجام می دهد.

خطیب نماز جمعه سراوان با بیان اینکه هفت تیرماه سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت مظلومانه شهید بهشتی با ۷۲ تن از یارانش در سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضایی است، ادامه داد: شهید بهشتی شخصیتی برجسته و تاثیر گذار در همه ابعاد انقلاب و صاحب علم بود و در مسائل کلیدی انقلاب پر تلاش قدم بر می‌داشت که مظلومانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: در سفر اخیر استاندار سیستان و بلوچستان به سراوان مصوب شد که جاده سراوان خاش تا پایان خرداد ماه دوبانده شود که پیشرفت های خوبی انجام شده امید است به سرعت این پروژه به سرانجام رسد تا دیگر شاهد جان باختن هموطنان در این مسیر نباشیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نوار مرزی تلاش های مجاهدانه زیادی در باب مسائل زیرساختی، جاده سازی، احداث پل و فرهنگ سازی انجام دارد که می طلبد به پاس اقدامات بسیار ارزشمند این نهاد انقلابی از تلاشگران این عرصه قدردانی شود.

انتهای پیام/
جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 25638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *