800
۱
در حاشیه شهر شاهد گران‌فروشی سیلندر گاز :

گران فروشی سیلندر گاز با بی انصافی زیاد

شهسوار نصرتی معاون فرماندار گفت: باتوجه به قیمت مصوب هر سیلندر در خود جایگاه ۲۲ هزار تومان می‌باشد ولی با توجه به کرایه حمل سرسام آوری که راننده های تریلی ها برای حمل سوخت به سراوان میگیرند گفته شده قیمت هر سیلندر گازبه درب منازل ۳۰هزارتومان به مشتریان فروخته شود.
گران فروشی سیلندر گاز با بی انصافی زیاد
شهسوار نصرتی معاون فرماندار در گفتگو با شستون بیان کرد: ماشینی که برای توزیع سیلندر گاز از جایگاه پرسی گاز به میدان فرمانداری آمده بود با بی انصافی هر سیلندر رابه قیمت ۳۵هزار تومان به فروش می رساند که با نظارت دستگاه های نظارتی از این خبر مطلع و سریعا برخورد صورت گرفت.


نصرتی افزود: باتوجه به قیمت مصوب هر سیلندر در خود جایگاه ۲۲ هزار تومان می‌باشد ولی با توجه به کرایه حمل سرسام آوری که راننده های تریلی ها برای حمل سوخت به سراوان میگیرند گفته شده قیمت هر سیلندر گازبه درب منازل ۳۰هزارتومان به مشتریان فروخته شود.


مهدوی مسئول شرکت پرسی گاز با شنیدن این خبر راننده را محکوم‌و‌گفت‌هیچکس‌حق‌ندارد سیلندر های گاز را به این قیمت به‌فروش‌برساند، قیمتی که امروز به فروش می رسید زیاده خواهی همان راننده بوده که به قیمت ۳۵هزارتومان به فروش می‌رساند و بنده با این شخص برخورد خواهم کرد.

نصرتی با توجه به اینکه قیمت سیلندر به دلخواه شخص راننده بوده افزود: با شخص راننده که گرانفروشی انجام داده برخورد شده و از امروز از چرخه فروش سیلندر گاز خارج خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان افزود: همشهریان عزیز می توانند با اشتراک گرفتن از شرکت ها پرسی گاز و ایران گاز سیلندر گاز را درب منزل دریافت کنند.


انتهای پیام /
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 25698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *