​فرمانده سپاه چابهار:

آماده باش سپاه برای امداد رسانی به مناطق حادثه دیده احتمالی/امداد رسانی بسیجیان جهت پیدا کردن پیکر کودک غرق شده زرآبادی

5 مرداد 1401 ساعت 12:45

خدارحم سارانی،گفت:تا به پایان رسیدن بارش ها نیروهای سپاه و بسیج به صورت آماده باش جهت امداد رسانی به مردم حضور پیدا خواهند کرد.


به گزارش شستون، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران؛بیان کرد:درپى فعاليت سامانه بارشى مونسون و بارش باران هاى سيل آسا و طغيان رودخانه هاى فصلى  نیروهای سپاه و بسیج در تمامی نقاط شهرستان به حالت آماده باش در آمدند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز نیرو های بسیج همانند گذشته آماده به خدمت برای مردم هستند،تصریح کرد:خوشبختانه بارش های باران در چند روز گذشته خسارات زیادی در سطح شهرستان به وجود نیاورده است.


سارانی با اشاره به مفقودی یک کودک ٨ ساله در رودخانه كاروان شهرستان زرآباد،خاطرنشان کرد:به علت طغیان رودخانه و سیلاب یک کودک در رودخانه غرق و مفقود شد که
از همان دقايق ابتدايى اين حادثه بسيجيان پايگاه دسته رزمى زرآباد مامور شدند تا در كنار مردم به جست و جو جهت پيدا كردن پيكر اين كودك بپردازند.

وی با اشاره به حجم بالای آب رودخانه،اظهار کرد:با پیگیری هایی انجام شده از برخی ادارات شهرستان زر آباد تعداد ٢ دستگاه لودر جهت تغيير مسير رودخانه و انجام اقدامات لازم به محل اعزام و از روز گذشته درحال انجام كار هستند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه نیروهای بسیج در هر زمان و هرنقطه که نیاز به کمک باشد،حضور پیدا میکنند،خاطرنشان کرد:تاپیدا شدن پیکر مفقود شده این دختر ۸ساله بسیجیان در محل حادثه حضور دارند و عملیات امداد رسانی را انجام خواهند داد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 25733

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/article/25733/آماده-باش-سپاه-امداد-رسانی-مناطق-حادثه-دیده-احتمالی-بسیجیان-جهت-پیدا-کردن-پیکر-کودک-غرق-شده-زرآبادی

شستون
  https://shastoon.ir