800
۱
در گفت و گو با فرمانده انتظامی زاهدان؛

سارق خودرو سواری پراید در دام پلیس زاهدان افتاد

محمود سعادتی از دستگیری سارق سابقه دار خودروی سواری پراید در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران کلانتری 19 این شهرستان خبر داد.
سارق خودرو سواری پراید در دام پلیس زاهدان افتاد
به گزارش شستون، محمود سعادتی ؛ فرمانده انتظامی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پیشگیری، کنترل و برخورد قانونی ماموران انتظامی با مجرمان و متخلفان جامعه به خصوص در حوزه سرقت از جمله برنامه های اولویت دار پلیس در اجتماع و همچنین در شهرستان زاهدان است.

وی افزود: در همین راستا یک مورد سرقت یک دستگاه خودروی پراید در سطح یکی از خیابان های فرعی زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

 سعادتی با اشاره به اقدامات اولیه، تحقیقات میدانی و انجام برنامه ریزی های ماموران کلانتری 19 در این خصوص تصریح کرد: پلیس در گشت و کنترل های نامحسوس خود در کمتر از 24 ساعت این خودرو را در سطح یکی از خیابان های شهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی زاهدان از انجام هماهنگی های لازم قضایی و توقیف خودرو توسط ماموران انتظامی خبر داد و گفت: سارق 36 ساله جهت بررسی های بیشتر به کلانتری محل منتقل شد.

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده دارای سوابق کیفری از جمله سرقت و نزاع و درگیری بوده است گفت: پرونده تکمیلی به همراه متهم به مرجع قانونی ارسال شد.

انتهای پیام/
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 25743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *