800
۲
توسط اداره ورزش و جوانان برگزارشد:

برگزاری کارگروه مینی فوتبال جام پرچم منطقه 3 استان سیستان و بلوچستان

کارگروه مینی فوتبال جام پرچم منطقه 3 استان سیستان و بلوچستان با حضور دهمرده معاون توسعه ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان به میزبانی شهرستان مهرستان برگزار شد.
برگزاری کارگروه مینی فوتبال جام پرچم منطقه 3 استان سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون، ناظری رئیس ورزش و جوانان مهرستان ضمن خیر مقدم و همچنین عرض تسلیت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان کرد: جام پرچم در شهرستان مهرستان با حضور شصت تیم در 4 منطقه از شهرستان برگزار می شود .
وی ادامه داد : با توجه به استقبال خوب تیم های ورزشی بانوان که پانزده تیم ثبت نام اولیه را انجام داده اما به دلایلی مختلفی موفق به تکمیل مدارک ، صدور آیدی کارت و بیمه ورزشی نشده اند این درخواست را داریم که اداره کل ورزش و جوانان استان با نگاه ویژه ای به این مسئله ورود نماید تا بانوان جهت شرکت در جام پرچم مشکلی نداشته باشند.
در ادامه این نشست محمدرضا خاکی زهی ریاست ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران ضمن تسلیت دهه اول ماه محرم و همچنین عرض خیرمقدم خدمت معاونت توسعه ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان ، افزود: مسابقات جام پرچم در شهرستان سیب و سوران در دو بخش مرکزی و هیدوچ با حضور نوزده تیم برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت نام اولیه این ظرفیت در شهرستان وجود دارد که با تکمیل مدارک و البته مساعدت ورزش و جوانان استان شاهد افزایش تیم های حاضر در جام پرچم باشیم .
در ادامه دکتر دهمرده معاون توسعه ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از میزبانی خوب و شایسته شهرستان مهرستان و عرض خداقوت به روسای ادارات ، هیات ها و عوامل برگزاری جام پرچم و همچنین تسلیت ماه محرم تصریح کرد: هدف از برگزاری جام پرچم ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران است.
وی اذعان کرد: با توجه به استقبال خوب تیم ورزشی در استان شاهد یک رویداد بزرگ ورزشی در مناطق روستایی و بخش های استان خواهیم بود و قطعا از دل این مسابقات استعداد های خاص این خطه از ایران اسلامی را شناسایی و به تیم ها و رده های بالاتر در سطوح کشوری معرفی خواهیم کرد .
دهمرده در ادامه اشاره ای به نحوه برگزاری جام پرچم بیان کرد : افتتاحیه و اختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در تمام مناطق استان به صورت رسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و یا معاونین ایشان برگزار می شود و می طلبد که ریاست و اعضای شورای ورزش شهرستان ها در این رویداد ملی یاری گر ادارات ورزش و جوانان باشند تا این مسابقات با بهترین شکل ممکن برگزار شود.
وی ضمن تشکر از ریاست ورزش و جوانان و همچنین هیات ورزش روستایی و عشایری سیب و سوران بیان کرد: شهرستان سیب و سوران بعنوان اولین شهرستان مدارک تیم های حاضر در جام پرچم را تکمیل و آیدی کارت و بیمه ورشی بازیکنان را صادر نموده است که در آینده ای نزدیک و قبل از افتتاح رسمی مسابقات نمایندگان ورزش و جوانان استان نسبت به بررسی مدارک در شهرستان حاضر می شوند و پس از بررسی مدارک تیم ها مجوز رسمی افتتاح مسابقات جام پرچم صادر می شود.
وی در پایان افزود: کارگروه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم منطقه 3 استان سیستان و بلوچستان با حضور روسای ادارات، هیات ورزش روستایی، عشایری و هیات ورزش های همگانی شهرستان های سراوان، سیب و سوران ، گلشن و خاش به میزبانی شهرستان مهرستان برگزار شد.
انتهای پیام
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 25757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *