به مناسبت دهه امر به معرف و نهی از منکر برگزارشد:

اعزام طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر برای سخنرانی در مصلاهای نماز جمعه این هفته شهرستان مهرستان

15 مرداد 1401 ساعت 10:13

سید علیرضا میری فرمانده سپاه مهراستان گفت: از صدر اسلام تاکنون مساجد سنگرهای مسلمانان برای ترویج دین و حفاظت از اسلام بوده‌اند.


سید علیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به مناسبت دهه امر به معرف و نهی از منکر تعدادی از روحانيون بعنوان سخنران ویژه این هفته‌ در مصلاهای نماز جمعه سطح بخش ها و مرکز شهرستان اعزام شدند و در خصوص فریضه امر به معروف ونهی از منکر سخنرانی کردند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ائمه جمعه در خط مقدم فریضه امر به معروف ونهی از منکر قرار دارند،افزود: سخنران در پنج نقطه مشخص از سطح شهرستان"مسجد جامع چاهوک مرکز بخش بیرک، دهستان دیهی حوزه بخش مرکزی،دهستان ایرافشان بخش مرزی آشار،مسجدجامع مرکزی و محله شاشکی" اعزام شدند، ضمن اینکه کلیه ائمه جمعه در بین خطبه ها به جایگاه وفریضه امر به معروف ونهی از منکر همچنین واقعه کربلا پرداختند.
وی با بیان اینکه تریبون‌های نماز جمعه در خصوص فریضه امر به معروف ونهی از منکر وسیله مناسبی هستند،اظهارکرد: ائمه جمعه وجماعات طلایه‌داران امر به معروف ونهی از منکر هستند و از تریبون‌های که در اختیار دارند مکرر مردم را به این فریضه مهم الهی دعوت کنند زیرا از صدر اسلام تاکنون مساجد سنگرهای مسلمانان برای ترویج دین و حفاظت از اسلام بوده‌اند.
سیدعلیرضا میری بنجار درپایان گفت: خدارو شاکرم امروز توفیقی شد با جمعی از همکاران بعنوان خدمتگزار مردم در مصلای نماز جمعه دهستان ایرافشان بخش مرزی آشار حضور یابیم و با امام جمعه ومردم شريف مرز نشین دیدار وگفتگویی داشته باشیم.
انتهای پیام


کد مطلب: 25758

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/article/25758/اعزام-طلایه-داران-امر-معروف-نهی-منکر-سخنرانی-مصلاهای-نماز-جمعه-این-هفته-شهرستان-مهرستان

شستون
  https://shastoon.ir