800
۰
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سراوان:

آمریکا در اجرای برجام مانع تراشی می کند/دوستی با آمریکا همانند دوستی گرگ با میش است

مسئول نهد رهبری دانشگاه پیام نور دوستی با آمریکا را همانند دوستی گرگ با میش دانست.
کریمی
کریمی
به گزارش شستون ، استراتژی آمریکابعد از جنگ جهانی دوم بر پایه سلطه بر کشورهای منطقه بوده ،از جمله سلطه بر کشور ایران که  به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک ویژه و برخورداری از منابع غنی نفت و گاز که از اهمیت خاصی برخوردار است‌، از این قاعده در نظر آمریکا مستثنی نبوده است.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در خصوص اموال بلوکه شده ایران و غارت اموال ایرانی توسط آمریکا در گفت و گو با شستون اذعان داشت:  آمریکا از طرق مختلف مانع تراشی میکند تا  اموال ایران را غارت کند و به تعبیری سعی دارد برجام به نفع ایران به مرحله اجرا نرسد.
کریمی مسئول نهاد رهبری پیام نور با اشاره به اینکه  ,غارت اموال دیگر کشورها از خصوصیت های  ذاتی آمریکا است اظهار داشت: در طول تاریخ هم این مسأله به اثباط رسیده است که نمی توان به آمریکا یا به فرموده امام خمینی (ره) شیطان بزرگ اعتماد کرد.
وی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری هم بر این  اساس بارها حتی قبل از برجام فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست .
حجت الاسلام و المسلمین دوستی با شیطان بزرگ را  نتیجه اعتماد و تعامل گرگ به میش برشمرد و گفت: وقتی غارتگران شیطان صفت عملکرد انفعالی دولت مردان ما را می بینند روز به روز جری تر می شوند و به جای عمل به تعهد خود در اجرای برجام به جای آزادسازی اموال بلوکه شده ، دست به  را غارت آنها  می زنند.
این مسئول بابیان سخن زیبای مقام معظم رهبری  که فرمودند :یک قدم عقب نشینی ما در مقابل دشمن به معنای این است که یک قدم دشمن جلو آمده و مسلط شدن آنها را در پی خواهد داشت افزود:ساده گذشتن از غارتگری عین ظلم پذیری است و باعث تحقیر و تضعیف بیشتر نظام و ملت می شود.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 1100
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *