800
۰
مهاجم اسبق استقلال تهران:

باز هم می‌گویم باید به منصوریان زمان داد

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همچنان معتقدم که باید به استقلال و علیرضا منصوریان برای رفع مشکلات و نواقص تیم زمان داد و مطمئن هستم که به مرور زمان، استقلال واقعی را شاهد خواهیم بود.
ابی
ابی
به گزارش شستون؛ علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای فصل نقل و انتقالات و آمدن علیرضا منصوریان و همچنین خرید بازیکنان جدید، در مصاحبه‌های مختلف تاکید کردم که بسیاری از هواداران به این استقلال امیدوار هستند.
وی تصریح کرد: در همان زمان طی مصاحبه‌ای تاکید کردم که این استقلال به دلیل خرید بازیکنان جدید و تغییر کامل کادر فنی برای رسیدن به نقطه اوج نیاز به زمان دارد و نمی‌توان در هفته‌های نخست انتظار معجزه داشته باشیم.
این پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال در این فصل بیش از 50 درصد ترکیب خود را تغییر داده و کادر فنی جدید به خدمت گرفته است و برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند.
اکبرپور بیان داشت: البته هواداران ما از تیم‌های محبوب خود نتیجه می‌خواهند و نمی‌توانند چندین هفته برای دست‌یابی به یک پیروزی صبر کنند و طبیعی است که ناراضی باشند.
وی افزود: به عنوان کسی که با منصوریان در استقلال هم بازی بوده و تفکرات او را می‌شناسم و عملکرد وی را طی دو سال اخیر و هدایت نفت دیده‌ام، معتقدم که استقلال با این کادر فنی و این بازیکنان نتیجه می‌گیرد.
مهاجم اسبق استقلال تهران ادامه داد: بنابراین هنوز هم معتقدم که باید به منصوریان زمان داد تا تیم موردنظر خود را بسازد و مطمئن هستم که در هفته‌های آینده استقلال واقعی را خواهیم دید.
اکبرپور اظهار داشت: اگر به دیدار صنعت نفت دقت کنیم، درمی‌یابیم که استقلال از بازی نخست برابر نفت تهران استقلال پیشرفت کرده و برابر صنعت نفت عملکرد بسیار بهتری به ویژه در حمله داشت.
وی تصریح کرد: البته هنوز مشکلات خط دفاعی و همچنین مشکل گلزنی برطرف نشده و امیدواریم منصوریان برای رفع این ضعف‌ها تلاش بیشتری داشته باشد، زیرا اگر در هفته‌های آتی نتیجه نگیرد، با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.
انتهای پیام/2302/ب30
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 2004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *