800
۰
در راستای دستیابی دانش آموزان به موفقیت های علمی و تحصیلی؛

شورای شهر و شهرداری خاش برای انتخاب رشته، خدمات رایگان به کنکوریها ارائه می دهد

شهردار خاش گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش برای سومین سال متوالی خدماتی رایگان به کنکوریها در مبحث انتخاب رشته ارائه می دهند.
مشاوره
مشاوره
به گزارش شستون، به نقل از تفتان ما، عبدالمجید تمندانی در نشست هماهنگی راه اندازی پایگاه مردمی انتخاب رشتهف اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با همکاری آموزش و پرورش و دبیران و کارشناسان و مشاوران بتوانیم پایگاه انتخاب رشته را در شهرستان خاش متمرکز و با نجات فرزندان مردم از سرگردانی های ناشی از این موضوع به موفقیت عزیزان کنیم.
وی تصریح کرد: هدف از این اقدام کمک به دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت های علمی و تحصیلی است و همین مقدار که ببینیم فرزندان مردم در این خطه محروم می توانند به نشاط و سرزندگی برسند و برای جامعه مفید باشند برای ما ارزشمند است.
یارمحمد شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: فعالیت نخبگان در ستاد کنکور دارای اهمیت بوده که در این مبحث علاوه بر تعیین سرنوشت افراد؛ به رشد و شکوفایی استعدادها کمک می شود.
حسین ریگی تمندانی رئیس دبیرستان پسرانه دانشگاه و عضو شورای اسلامی شهر خاش نیز اظهار کرد: انتخاب رشته ها باید متناسب با نیازها و ضرورتهای جامعه باشد و در این مبحث به سهمیه های استانی و منطقه ای نگاهی ویژه شود.
رئیس دبیرستان دخترانه دانشگاه شهرستان خاش همچنان بیان کرد: با فراهم کردن امکانات و تجهیزات و کمک به تامین استادان کارآمد و موفق و با تجربه می توانیم شاخص های علمی منطقه را ارتقاء بدهیم و اگر این دغدغه در مسئولان باشد و فضای همدلی و تعامل در افراد و مسئولان تقویت شود خانواده ها بیشتر راغب شده و برای موفقیت فرزندان شان سرمایه گذاری می کنند.
اسدی بالا بردن انگیزه در معلمان و بهره بردن از توان نخبگان علمی را از ضرورت های برجسته برای رفع مشکلات آموزشی خاش عنوان کرد.
نادر میربلوچزهی رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزش شورای اسلامی هر خاش هم گفت: ایجاد انگیزه در دانش آموزان آینده آنها را تضمین و قطعا در رسیدن به هدفشان موثر خواهد بود.
نصرالله کرد عضو دیگر شورای اسلامی شهر خاش نیز اهمیت دادن به برگزاری جشنواره الگوهای برتر روش تدریس و اردوهای جهاد علمی را متذکر شد و اظهار کرد: توانمند کردن معلمان بعنوان یک نیاز مهم در جامعه‌ خاش به شدت احساس می شود و باید این خلاء در سریعترین زمان ممکن پر شود.
در این نشست در خصوص تشکیل نشست تکمیلی با مدیر و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش خاش برای متمرکز کردن خدمات انتخاب رشته؛ تجلیل از نخبگان علمی و برگزیدگان کنکور و نیز توجه به نیازهای خاش در مباحث پزشکی و علوم روز جامعه بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/3028
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 2011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *