800
۰
المپیک 2016؛

عابدینی: نمی دانم چه بگویم

شمشیرباز شایسته ایران پس از کسب مقام چهارمی بازی های المپیک 2016 ریو و نرسیدن به مدال، گفت: نمی دانم چه بگویم.
عابدینی
عابدینی
به گزارش شستون به نقل از ایرنا، «مجتبی عابدینی» در رقابت های شمشیربازی اسلحه سابر بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو و با وجود تلاش فراوان و شکست قهرمانان مطرح جهان در دیدار رده بندی مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.
وی در حالی که از شدت ناراحتی اشک می ریخت در گفت و گویی کوتاه به خبرنگاران، تصریح کرد: باید از مردم کشورم عذرخواهی کنم که نتوانستیم مدالی برای آنان به ارمغان بیاورم.
عابدینی عنوان کرد: تلاش زیادی کردم و حریفان قدرتمندی را شکست دادم، اما تقدیر این بود که به مدال نرسم.
عابدینی تصریح کرد: من بد شانس نبودم، چون دو یا سه تا ضربه ام در بازی با آمریکا ندادند، در دیدار با حریف کره ای هم وقتی به شرایط خوب رسیدم، یک امتیازم را ندادند.
او در واکنش به این که یک امتیاز فقط با نقره المپیک فاصله داشت و از المپیک لندن که در بازی نخست حذف شد، خیلی پیشرفت کرده بود، عنوان داشت: دو سال است که ما خیلی خوب شدیم، من همین تیم و خیلی از قهرمانان را شکست داده بودم اما از همه عذرخواهی می کنم.
این قهرمان ورزش ایران افزود: امیدوارم مردم ایران از پیروزی های که کسب کردم خوشحال شده باشند و بسیار ناراحتم که شادی آنان تکمیل نشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا شمشیربازی ایران با نتایجی که در ریو به دست آمد، پیشرفت کند و در المپیک های بعدی نتایج بهتری بگیرد.
ورزشی**3783**1647
 
  انتهای پیام /*
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 2039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *