800
۰

راهبرد روزنامه حامی دولت در آستانه اقتصاد تغییر کرد/ بایکوت سه ماهه سیاست و اقتصاد در روزنامه ایران+ تصاویر

روزنامه ایران با خرج صدها میلیون که از بودجه بیت المال نیز هزینه می شود بیش از دو ماه است که روند سیاسی و اقتصادی خود را به روند فرهنگی و اجتماعی تغییر داده است.
rhh
rhh
به گزارش شستون به نقل از دانا، روزنامه دولتی ایران طی دو ماه گذشته در تغییر عملکردی واضح رویکرد سیاسی اقتصادی خود را عوض کرده و به سمت بررسی مسائل اجتماعی و فرهنگی رفته است.
این روزنامه که تا پیش از این مباحث سیاسی و اقتصادی را به عنوان اولویت خود در نظر گرفته و تیتر یک خود را به این مباحث اختصاص می داد در اقدامی عجیب مطالبات اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.
به نظر می رسد از آنجایی که دولت به لحاظ سیاسی و اقتصادی موفقیت های درخور نداشته است، به دنبال برجسته سازی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.
در حالی که با اجرایی شدن برجام، وعده های اقتصادی دولت عملیاتی نشد و از طرف دیگر قرار گرفتن دولت در آستانه انتخابات حرکت رسانه های دولتی را تغییر داده است.
اتاق فکر رسانه های دولتی به این نتیجه رسیده اند که برای جذب آرای مردم در آستانه انتخابات بایستی اذهان عمومی را به شکلی قانع کنند که مانع از ریزش بدنه اجتماعی دولت شود و دولت یازدهم بتواند آرای مردم را در انتخابات بعدی به صندوق خود بریزد.
این در حالی است که این روزنامه یارانه های سنگینی از اداره ارشاد دریافت کرده و با هزینه بیت المال منتشر می شود.








 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 2048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *