800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان؛

رحمت للعالمین بودن از ویژیگی های بارز پیامبر بوده است/مسئولین در دادگاه های بین المللی از حقوق ایران دفاع کنند

خطیب نماز جمعه سراوان از مسئولین خواست تا در دادگاه های بین اللملی جهت گرفتن حقوق ملت شریف ایران ادعای دعوی کنند.
دهقان
دهقان
به گزارش شستون ، نماز جمعه این هفته (هفده اردیبهشت) به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان ،در مسجد جامعه علی ابن ابیطالب شهرستان سراوام برگزارشد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی خود ضمن تبریک مبعث رسول اکرم گفت:یکی از ویژیگی های مهم حضرت محمد(ص) که موجب موفقیت این بزرگوار در انجام رسالت شد،رحمت للعالمین بودن حضرت محمد(ص)بوده است.
دهقان امام جمعه سراوان ،‌ رحمت را در اصل ، توجه به نیکی و بخشش خداوند نسبت به بندگان عنوان کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم فرموده است که تمام موجودات عالم را مورد لطف و رحمت قرار می دهد.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:ماه شعبان از فضایل فراوانی برخوردار است که پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: ماه شعبان ماه من است و هرکس در این ماه روزه بگیرد، در آخرت مورد شفاعت من قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با تأکید به اقدام های نابخردانه و گستاخی های آمریکا علیه ایران خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ به خاطر پرورش و حمایت از تروریست در منطقه باید محکوم شود.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اقدام جدید برخی از نمایندگان امریگا که به  بهانه حمایت کردن ایران از تروریست محدودیت های ببن المللی و اقتصادی جدیدی را به وجود آوردند، از وزارت خارجه و مسئولین خواست تا به نمایندگی از ملت شریف ایران در دادگاه های بین المللی و حقوقی ادعای دعوی کنند.
وی  با توجه با اینکه از قبل از انقلاب شیطان بزرگ خسارت های مالی و جانی فراوانی به ملت شریف ایران وارد کرده است گفت: مسئولین با تشکیل یک کارگروه حقوقی ،قطع نامه ای تصویب و به سازمان های بین المللی و حقوقی تحویل دهند  تا در هرمنطقه، کشورهای همان منطقه امنیت جامعه را تأمین کنند و از ورود  کشور های فرا منطقه ای برای حفظ امنیت جلوگیری شود .
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 1105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *