800
۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سراوان :

احداث نه باب اتاق بلدرچین در شهرستان سراوان /اختصاص تسهیلات بانکی به سراوانی ها در راستای محرومیت زدایی+ تصاویر

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سراوان گفت : نه باب اتاق بلدرچین در شهرستان سراوان و بخش ها در راستای محرومیت زدایی احداث شد.
اردو
اردو
سرهنگ میرزایی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سراوان درگفت و گو با شستون با اشاره به پیشبرد اهداف محرومیت زدایی سپاه سلمان گفت :این برنامهها در شهرستان سراوان بااهداف ایجاداشتغال و خور اشتغالی اقشار مختاف بسیج و آحاد مردم ، ترویج فرهنگ کار و تولید ملی و کار آفرینی ، رفع محرومیت زدایی و جلوگیری از مهاجرت معکوس روستاییان به شهر ها است.
وی با بیان اینکه در سال جاری از متقاضیان جهت دریافت تسهیلات نام نویسی صورت گرفته است افزود : صدوده نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک مهر اقتصاد معرفی شده اند که نوو و یک نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.
مسئول جهاد سازندگی شهرستان سراوان پروژه های محرومیت زدایی را  در قالب اردو های یک روزه و هفت روزه با اعزام گروه های جهادی بومی عنوان نمود و تصریح کرد :هزارو نهصدو پنجاه و یک نفر در اردوهای یک روزه و دویست و چها نفر در اردو های هفت روزه شرکت داشتند.
سرهنگ میرزایی احداث نه باب اتاق بلدرچین برای بسیجیان در شهرستان سراوان و بخش ها را از طرح های محرومیت زدایی سپاه قدس بر شمرد و در پایان خاطر نشان کرد :خدمات کشاورزی ، احداث سرویس بهداشتی ، حمام، مرمت و بهسازی منازل محرومین در نقاط دور دست و محروماز جمله اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج سازندگی بوده است.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 1108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *