800
۰

تحقق آرزوی معصومانه دانش آموز اهل سنت برای زیارت امام رضا(ع)

برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) شهرستان میرجاوه، میهمان امام هشتم در مشهد مقدس شد.
دانش اموز
دانش اموز
به گزارش شستون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ رمیصا ریگی، عضو برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان مهمان امام هشتم شد.
 جشنواره رضوی به مناسبت دهه کرامت از 25 مرداد تا چهارم شهریور 94، در 31 استان‌ کشور و 220 نقطه از جهان برگزار شد و عضو ۹ ساله و فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میرجاوه، با شرکت در این جشنواره با شعر ” امام رضای مهربون ” که آرزوهای معصومانه‌ی یک کودک برای دیدار با امام مهربانی‌ها را بیان می‌کرد، در بین سه هزار اثر کودک و نوجوان ارسالی به این جشنواره، موفق به کسب عنوان نخست شده بود.
رمیصای نه ساله که در بخش شعر خوانی سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) مقام نخست را کسب کرده بود، در شعرش بزرگترین رویای خود را زیارت امام رضا(ع)  عنوان کرده بود و آرزو داشت برای یک بار هم شده به زیارت این امام بزرگ مشرف شود و اکنون به این آرزوی بزرگش رسیده است.
از امام رضا (ع) سلامتی خانواده و مربیانم را خواستم
رمیصا در این باره می گوید: هنگام ورود به مشهد مقدس و تشرف به زیارت امام رضا (ع) احساس خیلی خوبی داشتم و دلم می خواست ساعت ها کنار ضریح امام رضا(ع) بنشینم، قرآن بخوانم و با ایشان درد دل کنم.
وی ادامه داد: از امام رضا (ع) سلامتی خانواده و مربیانم را خواستم و آرزو کردم انسانی موفق و مومن باشم.
رمیصا افزود: همیشه آرزو داشتم به زیارت امام هشتم بروم و به دوستانم هم قول داده بودم اگر به این آرزویم برسم حتما برای آنها هم دعا کنم و پس از اینکه به زیارت امام رضا(ع) رفتم برای همه دوستان و مربیانی که راهنما و دلسوز من بودند، دعا کردم.
 

 
زیارت امام رضا(ع) بزرگترین آرزو و اتفاق زندگی رمیصا بود
مادر رمیصا نیز در این باره می گوید: رمیصا از لحظه ورود به بارگاه مقدس امام هشتم (ع) احساس عجیبی داشت و در حالی که اشک از چشمانش سرازیر شده بود به دعا و راز و نیاز با این امام بزرگوار مشغول شد.
وی ادامه داد: تاکنون چنین حس و حالی را در رمیصا مشاهده نکرده بودم، با این که کودکی خردسال است مانند بزرگترها اشک می ریخت، دعا می کرد و با امام رضا(ع) صحبت می کرد.
وی افزود: زیارت امام رضا(ع) بزرگترین آرزو و اتفاق زندگی رمیصا بود و هنوز هم از این اتفاق زیبای زندگیش با خوشحالی سخن می گوید.
انتهای پیام
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 2091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *