800
۰
در جمع مسئولین شهرستان سراوان گفته شد:

برگزاری اولین یادواره شهید ابراهیم کریمی در سراوان/نام گذاری میدان ورودی شهر به نام شهید کریمی

اولین یادواره قاضی شهید ابراهیم کریمی با حضور خانواده معظم شهید کریمی در شهرستان سراوان برگزار خواهدشد.
شهید
شهید
به گزارش شستون ،جلسه هم اندیشی برگزاری اولین یادواره شهید کریمی با عنوان شهید و شهادت با حضور فرماندار، مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان، رئیس دادگستری ، رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره قاضی شهید ابراهیم کریمی در این شهرستان گفت: باتوجه به جایگاه و مقام و منزلت این شهید والا قدر در بین مردم این شهرستان ،باید تمام دستگاه های اجرایی و مردم در هر چه باشکوه تر برگزارشدن این یادواره مشارکت مضاعف داشته باشند.
مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان هم در ادامه با اشاره به اینکه گرامی داشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان وظیفه اصلی ما است تصریح کرد:شهید ابراهیم کریمی شخصیتی ممتاز،شجاع، قاطع و در عین حال مؤمنی دلسوز و مهربان برای مردم این منطقه و شهرستان سراوان بودند.
سید عبد الصمد ساداتی بهترین نوع مرگ را شهادت در راه خدا دانست و افزود: شهادت عزت و افتخار با شکوهی است که خداوند به کسانی عنایت می فرمایند که از مقربین درگاهش باشند.
رئیس دادگستری شهرستان سراوان هم در این جلسه با بیان مقدس بودن گل واژه شهید اظهار داشت:در آیات متفاوت قرآن کریم پنجاه و پنج بار کلمه شهید و شهادت ذکر شده است که شهید از اسمای حسنی خداوند می باشد.
عزیز پور در گوشه ای از سخنانش با توجه به اینکه بسیاری از ثمرات جانفشانی های شهیدان در این دوران با بار نشسته است خاطرنشان کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران شاهد استقلال ، آزادی، آسایش، آرامش و امنیت هستیم ، همگی مرهون رشادت ها ی رزمندگان اسلام و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است.
وی  تشکیل کمیته تبلیغات جهت شناساندن شهیدان شهرستان سراوان را از مهم ترین کارها در جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان عنوان کرد.
رئیس دادگستری سراوان  از مسئولین مربوطه خواست با تهیه پوستر شهیدان و نام گذاری بلوارها،میدان ها و خیان ها به نام شهدا سراوان جهت زنده نگاه داشتن و شناساندن شهیدان سراوان اقدامات لازم را انجام دهند.
'گفتنی است   یکی از مسئولین حاضر در جلسه از نام گذاری میدان ورودی شهر به نام قاضی شهید ابراهیم کریمی در آینده نه چندان دور خبر داد.
دادستان شهرستان سراوان در پایان جلسه خاطر نشان کرد : این یادواره در سی  تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 1110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *