800
۰

طرح ۲فوریتی ۵۰ نماینده مجلس برای بازنگری در قراردادهای جدید نفتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰ نماینده درخواستی را به امضا رساندند که موضوع IPC به‌صورت دوفوریتی در مجلس مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد که این درخواست صبح روز چهارشنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.
rthrt
rthrt
هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: عصر دیروز در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار شد که تعداد زیادی از نمایندگان حضور داشتند.
وی افزود: در این جلسه در خصوص مدل جدید قراردادهای نفتی ایران معروف به IPC صحبت کردیم و در چند نوبت بنده و دکتر ابراهیمی اصل توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف این مدل قراردادی و ایرادات ساختاری آن به حضار ارائه دادیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه "اکثر نمایندگان مجلس در خصوص معایب اجرای چنین مدل قراردادی نیاز به شفاف سازی و ارائه توضیحات جهت آشنایی بیشتر دارند"، گفت: پس از صحبت‌هایی که در جلسه روز گذشته شد، تعداد زیادی از نمایندگان مردم در مجلس با استقبال از برگزاری چنین جلساتی، ابراز تمایل کردند تا بررسی مسائل مربوط به IPC به‌دلیل اهمیت زیاد، در دستور کار مجلس قرار گیرد.
وی ادامه داد: بیش از 50 نماینده درخواستی را به امضا رساندند که موضوع IPC به‌صورت دوفوریتی در مجلس مورد طرح و بررسی قرار گیرد که این درخواست، صبح روز چهارشنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 2109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *