800
۰

رئیس مرکز ارتباطات دفتر رییس جمهور: مطلبی در سایت ریاست جمهوری سانسور نمی‌شود!

طاهره قیومی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " چرا برخی از صحبت‌های رئیس جمهور در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سانسور می‌شود؟" گفت: مطلبی در سایت ریاست جمهوری سانسور نمی‌شود.
gfhgf
gfhgf
به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسئولین سایت رسمی ریاست‌جمهوری تا کنون بعد از چندین سخنرانی روحانی، بخشی از جملات و عبارات شبه برانگیز روحانی را در پوشش اخبار خود بعد از انتشار از روی خروجی های خود حذف می کنند.
 
به گزارش شستون به نقل از دانا، در همین راستا؛ علت سانسور سخنان روحانی بر روی پایگاه اطلاع ریاست جمهوری را از رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات رئیس جمهوری جویا شدیم.
 
طاهره قیومی رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ در پاسخ به این سوال که "چرا برخی از صحبت‌های رئیس جمهور در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سانسور می‌شود؟" گفت: مطلبی در سایت ریاست جمهوری سانسور نمی‌شود.
 
خبرنگار دانا در پاسخ به قیومی از او پرسید پس چرا عباراتی همچون "برجام را خدا آورد" و ...که از سوی رئیس جمهور بیان شده بود در پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور سانسور  شده است، اظهار داشت: من چون شما را نمی‌شناسم و شماره‌ شما هم نا آشنا است نمی‌توانم به شما پاسخ دهم.
 
رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری افزود: یک معرفی نامه از طرف مدیر مسئول خود برای من بفرستید، پس از بررسی اگر وقتی بود برای پاسخگویی در خدمت شما خواهم بود.
 
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 2141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *