800
۰
شستون گزارش می دهد؛

سپاه پاسداران یادگار معمار کبیر انقلاب /اقدامات مناسب پاسداران در مقابل تهدیدات نرم دشمن

پاسداران از خودگذشتگی امام حسین (ع) در واقعه عاشورا را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
فرمانده
فرمانده
به گزارش شستون ،سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی از جمله نهاد های انقلابی و یادگارمعمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره )است، که تدبیر مدبرانه ، به جا و کار ساز امام(ره) ، نهاد سپاه را رقم زد و در وحله اول هم سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) ،روز پاسدار محسوب شده است.  وجه انتسابش به امام حسین (ع)با حرکت عاشورایی که تضمین و تثبیت کننده دین مبین اسلام و سنت نبی اکرم اسلام و فرهنگ اسلامی است که موجب دست مایه و توشه راه  پاسداران شده و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.  پاسداران  هم در صحنه های مختلف اسلامی راه  و رسالت امام حسین(ع) را ادامه داده اند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون  با اشاره به  مأموریت کلی سپاه جهت دفاع  از انقلاب اسلامی ایران گفت: دفاع می تواند امنیتی باشد  و  سپاه روحیه دفاعی را به نحوی زیر ساخت ، مصالح آن را فراهم می کند .
محمد پودینه افزود: پاسداران  در خارج و داخل کشور در مقابل تهدیدهای نرم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اقدامات مناسب را انجام داده اند.
وی تصریح کرد:سپاه پاسداران با بکارگیری و استفاده از ظرفیت های مردمی ، طوایف و علما در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی  دارد.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان موصون سازی و سوق دادن جامعه به انقلاب اسلامی را یکی از ماموریت های سپاه عنوان کرد و ادامه داد: جذب ،سازماندهی و آموزش مردم  در جهت دفاع و تأمین امنیت و انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی ازجمله  وظایف پاسداران محسوب می شود.
محمد پودینه با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:در خصوص  اشتغال ،معیشت و محرومیت زدایی در جامعه،  بسیج سازندگی تمکین دهنده بوده و اقدامات لازم جهت محرومیت زدایی را انجام داده است.
وی در پایان از صاحبان سرمایه خواست تا جهت اشتغال زایی مناسب برای جوانان و جهت پیاده سازی اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه  همکاری لازم را با سپاه پاسداران داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 1115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *