800
۰
درجمع مرزبانان سراوانی عنوان شد:

مرزداران اقتدار دنیای اسلام هستند/پاسداران چشم بینای دولت هستند

سرهنگ فضلی صبح امروز در جمع مرزداران هنگ مرزی شهرستان سراوان از پاسداران به عنوان چشم بینای دولت یاد نمود.
هنگ مرزی
هنگ مرزی
به گزارش شستون ،جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان در جمع مرزداران هنگ مرزی ضمن تبریک سال روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی  امام حسین (ع) و سال روز ولادت علمدار دنیای اسلام حضرت ابو الفضل عباس (ع) گفت:اگر کسی بخواهد راه و رسم آزادمردی را بیاموزد باید قیام امام حسین (ع) را مطالعه سرلوحه کار خود قرار دهد.
سرهنگ فضلی با اشاره به اینکه پاسداران مانند شما مرزداران شبانه روز در حال پاسدارای از این مرز و بوم هستندافزود: پاسدار واقعی و نمونه شما مرزداران هستید، اگر مسلمانان جهان احساس آرامش میکنند از اقتدار، قدرت و پاسداری شما مرزداران است .
وی در ادامه با بیان اینکه  اگرایران  قدرتمندانه مقابل استکبار ایستاده است وذره ای ترس ندارند به خاطر این است که جهانیان  ایران را به رسمیت  شناختند و در ادامه تصریح کرد: همه این  افتخارات بخاطر زحمت های شبانه روزی  شما مرزداران در مرزهای جمهوری اسلامی ایران  است.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: امروز اگر رئیس جمهور با صلابت حرف میزند که ما از آمریکا حق ملت ایران را میگیریم به پشوانه شمامرزداران است واین اقتدار و افتخار مدعون زحمات شما و نمونه بارز پاسداری در مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.
سرهنگ فضلی از پاسداران به عنوان چشم بینای دولت مردان یاد نمود و خاطرنشان کرد: اگر فرزندان ایران رتبه های علمی برتر را کسب کرده اند همگی مرهون رشادت ها و ایستادگی شهدا در مقابل دشمنان ایران و اسلام است.
وی با تأکید بر اینکه امروز تن دشمن از وجود نام پاسداران به لرزه می افتد افزود:در تاریخ ایران قسمت های زیادی بدون حتی شلیک یک گلوله از ایران جدا شد ،اما شما مرزداران  با همت ،شجاعت ، استقامت و از خود گذشتگی خود در جنگ تحمیلی به جهانیان فهماندید که حتی یک میلیمتر از خاک ایران را به کسی نخواهیم  داد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان از مرزداران به عنوان  اقتدار دنیای اسلام یاد نمود و  گفت: هیچ یک از خواسته های ابر قدرت های جهان در این جنگ به  حقیقت تبدیل نشد و دشمن سرشکسته خاک ایران را ترک گفت.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 1117
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *