800
۰
به همت موسسه قرآنی بیت الاحزان دلگان؛

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در شهرستان دلگان+ تصاویر

مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان دلگان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در این شهرستان خبر داد.
برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در شهرستان دلگان+ تصاویر
به گزارش شستون به نقل از دلگان پرس، سکینه سبزیان مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان دلگان از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره 7 روزه با حضور بانوان شهرستان دلگان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این دومین دوره تخصصی قرآن در دلگان بوده است افزود: در دوره اول که مرحله مقدماتی آن بوده است بیش از 150 نفر از بانوان حضور داشته اند و در مرحله دوم آن 100 نفر حضور داشته اند.
مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان شهرستان دلگان تصریح کرد: دوره تخصصی تربیت مربی قرآن و شهر نماز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ارشاد و موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان دلگان اجرا شده است.
سکینه سبزیان بیان کرد: این دوره با هدف چگونگی آموزش قرآن و نماز با روش های نوین توسط مادران دلگانی به فرزندان و همچنین برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی این شهرستان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه از کلیه شرکت کنندگان در این دوره آزمون نهایی گرفته شده است اضافه کرد: به شرک کنندگان در دوره تخصصی تربیت مربی قرآن در دلگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
مسئول موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: دروس ارائه شده در دوره شامل، روش تدریس و تجوید تکمیلی قرآن، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، آشنایی با علوم قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی، احکام عمومی و احکام تخصصی قرآنی بوده است.
 

 

 

 

 
انتهای پیام/
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 2216
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *