800
۰
در جمع جوانان عنوان شد:

حضرت علی اکبر (ع) اسطوره مقاومت و ایثار جوانان است/جوانان سراوانی در تمام عرصه ها خوش درخشیدند/برگزاری جشن جوان در پارک هوشک

جشن روز جوان یکشنبه هفته آینده در پارک هوشک ب.ا حضور هنرمندان و میهمانان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
جوان
جوان
به گزارش شستون ، سومین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان سراوان به ریاست درویش نارویی فرماندار شهرستان،  بخشدار مرکزی،  رئیس اداره ورزش و جوانان، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و جوانان با هدف برگزاری مسابقات بین المللی کریکت و برگزاری جشن بزرگ هفته جوان درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
درویش نارویی فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) بر تمامی جوانان، گفت: امیدوارم همه ائمه بالاخص حضرت علی اکبر بعنوان اسطوره مقاومت و ایثار الگوی جوانان قرار گیرد تا بتوانیم تمامی شئون خود را در راه تعالیم دینی و اسلامی برای نجات بخش بشریت قرار دهیم.
وی در همین راستا حضرت علی اکبر(ع) را شخصیتی عنوان نمود که در دفاع از آزادگی، انسانیت و اسلامیت با نثار جان خود و در مصاف با دشمنان، ثابت نمود جوانی با ایثار و حماسه می تواند تمدن ساز و الگوی مناسبی برای بشریت و جوانان باشد که ضمانت و بقای جامعه و انسانیت را در پی خواهد داشت.
نارویی همچنین جوانان را پرورش و تربیت یافته مکتب تعالی بخش اسلام و خانواده های دینی که با الگوی شخصیت هایی همچون حضرت علی اکبر (ع) و سایر جوانانی که با ایثار و شهادت ایستادگی نمودند و جایگاه ایران اسلامی را در عرصه بین المللی ثابت نمودند.
وی نیز حفظ و ماندگاری این فرهنگ را دفاع از ارزش های فرهنگی و طی طریق نمودن راه آنها عنوان نمود.
فرماندار سراوان در گوشه ای از سخنانش با بیان روایت حضرت علی (ع) که جوانی و تندرستی و سلامتی را در ردیف بزرگترین نعمات خداوند می دانست افزود: بزرگان دین به نقش جوانان اهمیت ویژه ای در تمامی زوایای جامعه قائل هستند.
وی همچنین از جوانانی بعنوان دوران قدرت و نیرومندی یاد نمود و بیان داشت: جوانان بایستی ضمن قرار گیری در مسیر تعالی و ارزش های جامعه، به ارمغان گذاشتن این ودیعه به نسل های بعدی تلاش نمایند.
نارویی نیز بر تأمین امنیت و همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی در برگزاری بهتر برگزاری مسابقات بین المللی کریکت تأکید نمود.
درویش نارویی فرماندار سراوان در پایان سخنانش از فراهم نمودن الزامات برگزاری جشن بزرگ هفته جوان و استفاده از ظرفیت هنرمندان و امکانات شهرستان که به نوعی توانمندی شهرستان را در پی خواهد داشت را مهم برشمرد.
نوید ملازهی بخشدار مرکزی و مشاور جوان فرماندار نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته جوان گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و استفاده از ظرفیت جوانان، جوانان سراوانی در تمامی عرصه ها خوش درخشیدند که قابل تقدیر و سپاس هست.
وی همچنین فعالیت خودجوش جوانان را با امکانات محدود و عدم حمایت در سنوات گذشته و حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را از نمونه های بارز فعالیت جوانان در شهرستان عنوان نمود.
ملازهی نیز اتفاقات علمی بزرگ در شهرستان، موفقیت های جوانان در کنکور، حضور جوانان جمعیت هلال احمر را در تمامی عرصه ها اثبات نمودند و خودباوری را در شهرستان های دیگر فراهم نموده است که این مهم زمینه رقابت را میان قشر عظیم جوانان ایجاد نموده است.
بخشدار مرکزی همچنین از حمایت و پشتیبانی حاکمیت بالاخص مهندس نارویی و دیگر مسئولین متولی برای فراهم نمودن زمینه حمایت از جوانان قدردانی نمود.
نوید ملازهی در پایان سخنانش برنامه های محوری هفته جوان را با رویکرد نشاط و ورزش و تجلیل از جوانان و تشکیلات مهم تشکل ها بیان نمود.
لازم به ذکر است جشن بزرگ هفته جوان روز یکشنبه در پارک جنگلی هوشک با حضور هنرمندان و میهمانان استانی و شهرستانی برگزار می گردد.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 1124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *