800
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان:

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای خانوار/وظیفه یک پزشک تأمین سلامت مردم است

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: برای هر فرد در خانواده پرونده الترونیک سلامت تشکیل می شود.
thrfjh
thrfjh
رضا رضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به سالروز بزرگداشت روز پزشک گفت، یکم شهریور ماه سالروز بزرگداشت نابغه و دانشمند بزرگ ایرانی ابوعلی سینا است.
وی با بیان اینکه پزشک خانواده درحال حاضر روند خوبي را طي می كند، افزود: با تداوم برنامه های طرح سلامت همه خانوارهای شهری و روستايی تحت پوشش قرارخواهند گرفت و پرونده الكترونيك سلامت خانوار برای هر فرد تشكيل خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداختهای نامتعارف برچیده شده است، اظهار داشت: دراكثر مراكز بهداشتی وبيمارستانها بيماران باتعرفه های مصوب پذيرش می شوند.
وی تأمین سلامت مردم، ایجاد و حفظ ارتباط با بیمار را از وظایف یک پزشک دانست و بیان داشت: تواضع در مقابل بیمار و ایجاد اعتماد بین بیمار و پزشک از وظایف پزشکان است.
رضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان با بیان اینکه هدف ازتحمل سختي ها،خدمت کردن به مردم است، تصریح کرد: هرقدر هم  که کار پزشکی سخت باشد، لذتی فراموش نشدنی و آرامش دروني را بهمراه دارد.
وی با اشاره به اینکه كه همه پزشكان بعنوان نخبگان جامعه هميشه درخط مقدم خدمترساني به مردم، چه درزمان دفاع مقدس و چه درحال حاضر باحضور در دورترين روستاها انجام وظيفه می کنند، عنوان کرد: پزشکان خدمت به مردم  كشورمان را بعنوان فريضه اللهی می دانند.
رضا رضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در پایان گفت: اين روز را به همه پزشکان سخت كوش که درمجموعه شبكه بهداشت و درمان سراوان خدمت می کنند تبریک می گویم.
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 2254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *