800
۰

کنترل تپه راهبردی «ام القرع» در جنوب حلب/ قطع راه امدادرسانی به «خان طومان»

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تپه راهبردی «ام القرع» واقع در جنوب حلب را به صورت کامل در اختیار خود گرفتند.
tjhr
tjhr
به گزارش شستون به نقل از تسنیم، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت کنترل تپه راهبردی «ام القرع» را در حومه جنوبی حلب به دست گرفت و به این ترتیب یک قدم دیگر به سمت آزادسازی دانشکده‌های نظامی نزدیکتر شد.
بر اساس این گزارش، آزادی تپه ام القرع بعد از درگیری‌های سنگین با گروه‌های مسلح و چهار روز حملات سنگین جنگنده‌های سوریه و روسیه به مواضع تروریست‌ها، صورت گرفت.
یک کارشناس نظامی به تسنیم، گفت: با آزادسازی تپه ام القرع ارتش سوریه با استفاده از برتری آتش می‌تواند مسیر یک کیلومتری را که افراد مسلح توانسته بودند به سمت محله‌های شرقی باز کنند، مسدود کند و منطقه الراموسه را به محاصره خود درآورد و راه امداد رسانی را به سمت خان طومان مسدود کند. افراد مسلح از خان طومان برای حمله به مناطق جنوب غربی حلب استفاده می‌کنند.
این کارشناس گفت که بعد از تسلط بر ام القرع فشار بر تروریست‌ها زیاد خواهد شد و کنترل بر این تپه، آزادسازی دانشکده‌های نظامی را تسریع می‌کند.
همچنین برخی اخبار از آغاز عملیات نیروهای ویژه مقاومت و ارتش سوریه به سمت دانشکده‌های نظامی خبر می‌دهند و همزمان حملات توپخانه‌ای و موشکی به مواضع تروریست‌ها در «معراته»، «الراشیدن»، «خان طومان» و «خلصه» ادامه دارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 2289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *