800
۱
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

جمع آوری ضایعات هیچ گونه مشکل بهداشتی برایم نداشته است /دوسال است که مجوز جمع آوری ضایعات را گرفته ام + تصویر

عبدالغفور دهمرده یکی از مسئولین جمع آوری ضایعات گفت:خوشبختانه جمع آوری و خرید ضایعات هیچ گونه مشکل بهداشتی برای ما در پی نداشته است.
ضایعات
ضایعات
به گزارش پایگاه خبری شستون،عبدالغفور دهمرده یکی از مسئولین  خرید و جمع آوری ضایعات در شهرستان سراوان با بیان اینکه  مجوز کلی جمع آوری ضایعات را گرفته است تصریح کرد:علاوه بر این که هیچ ارگانی از ما حمایت نمی کند،اتحادیه لوازم التحریر هم  درخواست اخذ مجوز کاغذ را  دارد.
وی با اشاره به اینکه درآمد ماهیانه اش در حد امرار معاش است گفت: هزینه ی  اخذ مجوز جدید 500 هزار تومان است.
مسئول خرید و جمع آوری ضایعات افزود:با همراهی  پسرانم و یک گارگر در این بخش مشغول به کار هستیم و همین که به سمت کارهای خلاف نرفته ایم و درآمد زندگی خود را از این راه به دست می آوریم به اقتصاد مقاومتی عمل کرده ایم.
عبدالغفور دهمرده با بیان اینکه دو سال  از اخذ مجوزی که برای  جمع آوری ضایعات گرفته است ،می گذرد گفت:اتحادیه لوازم التحریر هنوز درخواست اخذ مجوز کاغذ را از ما دارد.
وی در پایان گفت:درخواست ما از مسئولین این است که با توجه به درآمد کم و هزینه های سنگین زندگی درخواست مجوز جدید را از ما نکنند تا به توانیم با خیال آسوده به امرار معاش خود رسیدگی کنیم.
عبدالغفور دهمرده یکی از کار آفرینان موفق در شهرستان سراوا است که با جمع آوری ضایعات از سطح شهر به پاکیزگی شهر کمک های شایانی انجام داده است .وی روزانه 300 هزار تومان خرید ضایعات دارد که شامل خرید پلاستیک ،کاغذ ، کارتن و آهن آلات است .دهمرده کاغذ ها را به نیشابور و آهن آلات را به اصفهان صادر می کند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 1131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *