800
۰
ظهر امروز صورت گرفت؛

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت اعزام به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
جلسه
جلسه
به گزارش خبرنگار شستون ، فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این جلسه ضمن تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر گفت:برنامه ها و وظایف خود را در جهت اعزام  ارتحال امام انجام دهیم و تمهیدات این برنامه را قبل و بعد از اعزام به سرانجام برسانیم.
پودینه با اشاره به اینکه پشتیبانی افراد اعزامی به ارتحال امام بر عهده ستاد ارتحال است افزود:در مجموع 90 نفر را اعزام می کنیم که شامل یک دستگاه اتوبوس خواهر و یک دستگاه اتوبوس برادر می شود.
وی در پایان تصریح کرد: به همراه تیم اعزامی ،یک گروه امداد گر ،مسئول اردویی و یک نفر از هیئت رئیسه حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در این جلسه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی را خلق کنند،گفت:ما باید قدردان این شخصیت والا و بزرگوار باشیم.
غلامرضا دهقان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب خبری از رسیدگی به امورات دینی و اجتماعی نبوده است ،اظهار داشت:ما قبل از انقلاب پیشرفت و سعادت فرهنگی و اجتماعی نداشته ایم و  نمی توانستیم اصول دینی خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.
در ادامه امام جمعه شهرستان سراوان افزود:امام خمینی (ره)ما را از بردگی طاغوت نجات داد و در انقلاب اسلامی می توانیم به امورات دینی و فرهنگی خود رسیدگی کنیم.
وی در پایان با اشاره به ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل توطئه ها و دسیسه های استکبار ،بیان کرد:با ایستادگی در مقابل دنیای کفر می تواندعزت و سربلندی را به همراه داشته باشد و پشتوانه ما استکبار نخواهد بود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 1134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *