800
۰
خطیب جمعه شهرستان سراوان :

تحقق اهداف انقلاب اقتدار کشور و جهاد کبیر است/بزرگ ترین گناه سد را ه شدن بر حضور کشور اسلامی به خانه خدا است+ تصاویر

امام جمعه سراوان گفت:تنها را ه بقا ، پیشرفت نظام و تحقق اهداف انقلاب اقتدار کشور و جهاد کبیر است.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار شستون، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته خود در مسجد علی ابن ابیطالب اظهار داشت:هر نفسی  عمل و کرداری راکه انجام داده ،روز قیامت آن عمل را در مقابل خود حاضر می بیند.
وی افزود:یکی از مسائل مهم ما در این دنیا این است که اهل عمل باشیم زیرا دنیا مزرعه آخرت است و به ما هیچ چیز داده نمی شود مگر سعی و تلاش کنیم.
خطیب جمعه سراوان با اشاره به اصول مهم اسلامی خاطر نشان کرد:سه اصل مهم اسلامی این است که بدانیم هر کسی مسئول گناه خود است و بهره مندی هر کس در آخرت همان سعی و تلاش اوست وخداوند بر اساس عمل بنده اش به او جزا و پاداش می دهد.
غلام رضا دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) بیان کرد :کسی که کار و اقدام و عمل و کوشش کند نیرو مند می شود و کسی که در کار کوتاهی و سستی کند ،سستی او افزایش می یابد.
دهقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وبا بیان اینکه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تداوم بخشی انقلاب دارند اظهار داشت:تنها راه بقا و پیشرفت نظام اسلامی و تحقق اهداف انقلاب ،اقتدار کشور،جهاد کبیر و تبیعیت نکردن از دشمن است.
امام جمعه سراوان افزود :خواسته مردم از نمایندگان این است که نمایندگان بدانند قانون اساسی چه چیزی را بر عهده آنها گذاشته است و درد شناس باشند و درمانی برای درد مردم و کشور بیابند.
وی با اشاره به اینکه حج ،خانه خدا بهترین جایگاه برای بندگی و راز و نیاز انسان است،افزود:سد راه شدن بر حضور ملت اسلامی در حج یکی از بزرگترین گناهان است.
امام جمعه در پایان گفت:مسجد بهترین مکان های خداوند در روی زمین است و در برپایی مجالس دینی در مسجد تلاش کنیم ودر پاکیزه نگه داشتن مسجد بکوشیم.
 
انتهای پیام/
جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 1135
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *