800
۰
مسئول بسیج طلاب سپاه شهرستان سراوان:

حضور نمایندگان اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان از برابری تخصیص پست های مدیریتی بین شیعه و سنی در ایران است

مسئول بسیج طلاب سپاه شهرستان سراوان گفت:حضور نمایندگانی از اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان از برابری تخصیص پست ها ی مدیریتی بین شیعه و سنی در ایران است.
وحدت
وحدت
به گزارش شستون ، مجیب الرحمان رئیسی مسئول بسیج طلای سپاه شهرستان سراوان د رگفت و گو با شستون با اشاره به اتنخاب یکی از نمایندگان اهل سنت در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،همه اقوام و مذاهب در تمام صحنه ها حضور گسترده ای داشته اند که این نشان از وحدت و همبستگی میان ملت شریف ایران را دارد.
وی انتخاب محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی  را به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را به عنوان شکست دیگردشمنان اسلام و ایران دانست.
مسئول بسیج طلاب سپاه شهرستان سراوان داشتن نمایندگانی از اهل سنت در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را نشان از برابری  تخصیص پست های مدیریتی بین شیعه و سنی در کشور جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که در جمهوری اسلامی ایران توجه خاصی به اقلیت ها در تمام زمینه ها می شود.
مولوی حسین بر هم ضمن تبریک انتخاب محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:یک سوم جمعیت ایران را اهل تسنن تشکیل داده اند .
وی با اشاره به اینکه اهل سنت و تشیه باید در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هدف حفظ این انقلای و دفاع از کیان کشور در مقابل دشمنان اسلام و ایران است.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 1150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *