800
۰
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل:

وجود یک هزار مسجد در سیستان/ حضور ۴۰ مبلغ در شهرستان زابل

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۴۰ مبلغ اعزامی از قم در مناطق مختلف شهرستان زابل حضور یافتند.
مسجد
مسجد
به گزارش شستون به نقل از پایگاه خبری اوشیدا: حجه الاسلام و المسلمین اسماعیل بامری در گفتگو با خبرنگار اوشیدا گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد ۴۰ مبلغ اعزامی از قم در مناطق مختلف در سطح شهرستان زابل حضور و برنامه های تبلیغی خود را از ابتدای ماه مبارک آغاز کرده اند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان، جایگاه والایی در میان دیگر ماه ها داشته و فرصت مناسبی است تا انسان خود را شایسته حضور در ضیافت الهی نماید.

وی ادامه داد: ماه رمضان، ماهی که در آن شب قدر زینت یافته و جام جهان نمایی از معرفت و معنویت را بر دستان روزه داران نهاده است.

وی تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، کلاسهای قرآن اعم از تفسیر، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی و همچنین حفظ قرآن برگزار می شود.

وی بیان داشت: برگزاری جلسات گفتمان دینی جوانان، ترویج فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ایام ماه رمضان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ، در بقعه سیدباقر نمازجماعت مغرب و عشا، افطاری و تلاوت هرروز وجزء خوانی قرآن کریم برگزار می شود ابراز داشت: تعداد شش زیارتگاه و بقعه متبرکه با نام های خواجه مهدی، سید باقر، بقعه بی بی دوست، نظرگاه ابوالفضل هامون، نظرگاه حضرت ابوالفضل هیرمند و نظرگاه ابوالفضل شهرک گل محمد بیک در منطقه سیستان وجود دارد.

انتهای پیام//    
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 1165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *