800
۰

تجمع کارگران شرکت چکاد جنوب به دلیل عدم کاهش ساعت کاری در ماه رمضان

كارگران شركت چکاد جنوب روستای غلامعلی از توابع شهرستان نیمروز صبح امروز دراعتراض به دلیل عدم کاهش ساعت کاری مقابل شرکت تجمع كردند.
اعتراض کارگران
اعتراض کارگران
به گزارش شستون به نقل ازخبرنیمروز، متاسفانه در برخی اوقات آنقدر شرایط برای کارگران در ماه رمضان دشوار می شود که حتی برخی از آن‌ها تصمیم به روزه نگرفتن می‌گیرند که این کار مغایر با اعتقادات دینی ماست و نبایستی نقص تصمیمات مسئولان چنین بستری را فراهم کند که فرد بدلیل شرایط نامناسب کاری‌اش نتواند روزه بگیرد.
مصطفی دلارام نیا یکی از کارگران شرکت در گفتگو با خبرنیمروز اظهار داشت: مگر ما کارگرها چه گناهی کرده ایم؟ در ماه مبارک رمضان از 6 صبح تا 6 عصر سرکار باشیم و چرا ما زمان بیشتری را برای بهره مندی از برکات این ماه نداشته باشیم.
 وی افزود: همواره شغل کارگران از نظر فیزیکی به مراتب دشوارتر است و ضرورت توجه به کاهش ساعت کاری آنان را در ماه رمضان دوچندان می کند.
 دلارام نیا تصریح کرد: باید مسئولان همان‌طور که در شعارها و در مراسم مختلف از کارگران به عنوان سرمایه‌های نظام یاد می‌کنند، در عمل، حداقل به حقوق اولیه این جمعیت 10 میلیونی نیز توجه کنند و آنها را نیز ببینند.
در ادامه طی تماسی که با حسن صفایی مقدم معاون مدیریت جهاد کشاورزی نیمروز داشتیم وی افزود: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان کارگران شرکت چکاد جنوب واقع در روستای غلامعلی درخواست کاهش ساعت کاری خود را داشتند.
وی خاطرنشان کرد: قبلا کارگران ساعت کاری مشخصی نداشتند و ممکن بود بعضی روزها از ساعت 6 صبح تا 7 غروب کار کنند.
پس از پیگیری، حسن نوری نماینده اداره کار طی بازدید از شرکت چکاد جنوب از نزدیک در جریان مشکلات کارگران قرار گرفت و دستورات لازم را جهت برطرف کردن آنها صادر کرد.
وی رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و از زحمات کارگران این شرکت که با زبان روزه و در شرایط سخت به کار مشغول هستند، تشکر و قدردانی کرد.
در پایان با ساعت کاری کارگران از ساعت 6 صبح تا 2 بعدازظهر موافت شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 1170
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *