800
۰
باور نکردنی؛

دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران، بهمن گلبارنژاد حین مسابقه درگذشت + تصاویر و مصاحبه

گلبار نژاد، دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان، پس از حادثه ای که برایش در مسابقات دوچرخه سواری پیش آمد به بیمارستان منتقل شد و سپس دار فانی را وداع گفت.
دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران، بهمن گلبارنژاد حین مسابقه درگذشت + تصاویر و مصاحبه
به گزارش شستون،طبق بیانیه کمیته بین المللی پارالمپیک ریو به علت حادثه ای که برای گلبار نژاد پیش آمد وی سریعا به بیمارستان منتقل شده. اما پس از انتقال به بیمارستان در کمال تاسف دار فانی را وداع گفت.
  در این بیانیه نوشته شده است :    " بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایرانی که در مسابقات جاده C4 شرکت کرده بود، پس از تصادف بسیار بدی که برایش پیش آمد، به طور اورژانسی به بیمارستان منتقل شده است. "   گزارشات حاکی از این است که دوچرخه سوار کشورمان در بیمارستان دار فانی را وداع گفته است.   گفتنی است؛ دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان به دلیل سانحه در مسابقه و برهم خوردن تعادلش در شیب تند مسیر پس از چند ساعت از انتقالش به بیمارستان درگذشت.   آخرین استارت گلبارنژاد در ریو   دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران، بهمن گلبارنژاد حین مسابقه درگذشت   دلیل فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان شکستگی از ناحیه گردن عنوان شده است، نكته اين كه همسر اين ورزشكار دو سال پيش بر اثر سرطان در گذشته بود.     لحظه دلخراش فوت دوچرخه سوار ایرانی در پارالمپیک ریو + فیلم     فوت بهمن گلبارنژاد به دلیل سانحه در دوچرخه سواری پارالمپیک + فیلم   مصاحبه تاریخی بهمن گلبارنژاد قبل از کسب سهمیه پارالمپیک ریو بیانیه کمیته ملی پارالمپیک در مورد درگذشت گلبارنژاد آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر   انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 2724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *