800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان؛

علم اخلاق برای تزکیه روح انسان است/فرهنگ پایه واساس یک ملت است

خطیب نماز جمعه سراوان با اشاره به بیانات امام (ره) گفت:آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است نه تحریم،فرهنگ پایه و اساس یک ملت است.
امام
امام
به گزارش پایگاه خبری شستون،نماز جمعه این هفته (بیست ویکم خرداد) به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان ،در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به بعد اخلاقی و تربیتی روزه گفت:علم اخلاق برای تزکیه روح و روان انسان است.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به 23 خرداد ماه سال 59 که ستاد انقلاب فرهنگی توسط امام (ره) بنا شد،اظهار داشت:مسیر فرهنگ اسلامی در حال هضم شدن در فرهنگ غرب بود و امام (ره) ما را از فرهنگ طاغوتی نجات داد.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل تصریح کرد:آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است نه تحریم، فرهنگی که منشأ در حوزه و دانشگاه ها دارد،پایه و اساس یک ملت است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان با بیان اینکه هدف استکبار اختلاف افکنی در بین مسلمانان است، افزود: هدف این غده های سرطانی غافل کردن مسلمانان از هویت انسانی وفلسطین است.
دهقان امام جمعه سراوان ضمن گرامی داشت 27 خرداد  مبنی بر تشکیل جهاد کشاورزی عنوان کرد: اهداف خود را در مسیر اشتغال زایی برای جوانان قرار دهیم و در صدد حل مشکلات اقتصادی باشیم.
وی در پایان ضمن تبریک هفته محیط زیست وبا اشاره به جلوگیری از شکار بی رویه گونه های وحشی گفت: در حفظ گونه های جانوری و گیاهی کوشا باشیم که موجب زیبای حیات زندگی انسان می شود.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 1175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *