800
۰
در جمع مددجوبان زندان سراوان مطرح شد:

دشمن از طریق تهاجم فرهنگی جوانان را هدف قرار داده است/ ترویج خشونت از آثارشبکه های ماهواره ای

امام جماعت مسجد فاطمه (س) شهرستان سراوان گفت: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی جوانان را هدف قرار داده است.
تهاجم
تهاجم
به گزارش شستون، حجت الاسلام محسن حسین آبادی امام جماعت مسجد حضرت فاطمه(س) شهرستان سراوان پیش از ظهر امروز در جمع مددجویان زندان مرکزی این شهرستان اذعان داشت: بصیرت یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته اند.
وی افزود: دشمن در گذشته به وسیله جنگ سراغ جوانان کشورمان آمد که جوانان با بصیرت و آگاهی مقابل دشمن ایستادگی کردند.
امام جماعت مسجد فاطمه (س) شهرستان سراوان در گوشه ای از سخنانش خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان دشمن فهمیده است که با سلاح و تفنگ نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران بجنگد، از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی کودکان، جوانان، زنان و مردان ما را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام حسین آبادی  گسترش ماهواره و بصیرت زدایی را از اهداف اولیه دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و ادامه داد: با ایجاد شبکه های دینی و غیر دینی مانند وصال، کلمه و اهل بیت قصد تفرقه افکنی بین اهل سنت و تشیع را دارد.
وی ترویج خشونت در جامعه و سست شدن بنیان خانواده را از آثار گسترش شبکه های ماهواره ای برشمرد و تصریح کرد: با افزایش بصیرت و تعقل در موضع گیری های دشمن، می توان مقابل آنها سنگر گرفت.
امام جماعت مسجد فاطمه(س) شهرستان سراوان
در پایان ضمن تشکر از مسئولین زندان و مولوی اسماعیلی مسئول امور فرهنگی زندان مرکزی سراوان، از صنایع دستی مددجویان و کتاب خانه آنها بازدید کرد.
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 2860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *