800
۰

اکران انیمیشن سینمایی"ناسور" در سینماهای کشور

انیمیشن سینمایی "ناسور" روایتی زیبا، جذاب و تاثیر گذار از وقایع عاشورای 61 هجری از امروز در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
dhfd
dhfd
به گزارش شستون؛ داریوش دالوند تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگو با دانا با اعلام جزئیات این اکران گفت: انیمیشن سینمایی «ناسور» ساخته کیانوش دالوند به تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند روایتی انیمیشینی از وقایع عاشوراست که بر اساس منابع معتبر از جمله «نفس المهموم» شیخ عباس قمی و کتاب‌های «لهوف» و «آه» نوشته شده و توسط تیمی از مجرب ترین هنرمندان و دستندرکاران انیمشین در مدت بیش از 16 ماه ساخته شده است.
وی افزود: مدت زمان فیلم سینمایی ناسور 79 دقیقه است و با توجه به همزمانی اکران فیلم با ایام محرم و صفر و ایام عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین(ع) و اشتیاق فراوان علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت(ع)، این فیلم از امروز در برنامه اکران سینماها قرار گرفته است که پیش بینی می شود مورد اسستقبال مردم قرار گیرد.
دالوند تاکید کرد: مخاطب این فیلم محدود به گروه های سنی نیست و فیلمنامه و ساخت آن به گونه ای است که همه مقاطع سنی می توانند مخاطب آن باشند و دیدن آن را به همه گروه های سنی توصیه می کنیم.
وی افزود: «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود و باتوجه به پیش بینی استقبال مردمی احتمالا" این فیلم سینمایی اکران دوماهه داشته باشد.
تهیه کننده فیلم سینمایی ناسور که پیش از این در مقام تهیه کنندگی فیلم سینمایی انیمیشن رستم و سهراب فعال بوده ، افزود: برنامه های مختلفی برای اکران فیلم در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به نشست نقد و بررسی، حضور هنرمندان و چهره ها و شخصیت های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی در سینماهای نمایش دهنده، اکران ویژه خبرنگاران و پرسش و پاسخ با رسانه ها در این باره اشاره کرد.
 
 
 
منبع: دانا
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 3214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *