800
۰

نان بربری با طعم صابون+ تصویر

معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان گفت: واحد نانوایی متخلف بهداشتی در سیروان که تکه های صابون در نانش پیدا شده، پلمپ می شود.
htrh
htrh
به گزارش شستون، گرسنه اید، بوی نان مشامتان را پر می کند، به نانوایی می رسید، و هیچ چیز بیشتر از نان تازه به آدم نمی چسبد؛ یک نان می خرید و با دوستان مشغول خوردن می شوید و به جای نان گرم چیزی نرم و تلخ دهانتان را پر می کند، به داخل نان نگاه می کنید و چند تکه شبیه صابون درست در میان نان قرار گرفته است.
این اتفاق امروز در شهر لومار اتفاق افتاده است و مبدل به سوژه خبری شده است.
ماجرا از از آن جا آغاز شد که یکی از کارمندان ادارات این شهرستان بعد از خرید یک قرص نان بربری از یک نانوایی در لومار در محل کارش مشغول خوردن می شود اما هنگام جویدن نان ناگهان متوجه یک تکه تلخ و بدمزه در زیر دندان های خود شد و زمانی که آن را از دهان خود بیرون کشید، ناباورانه در میان نان چشمش به چند تیکه شبیه صابون افتاد.
این سئوال برایش پیش می‌آید صابون و نان چه سنخیتی می‌توانند با هم داشته باشند.
نانوایی متخلف پلمپ می‌شود
کوروش شیروانی، معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: با مشاهده این تکه های صابون در یک قرص نان بلافاصله صورتجلسه برای این نانوایی متخلف تنظیم شد.
وی اظهار کرد: این واحد نانوایی متخلف که تکه های صابون در نانش پیدا شده، فردا پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.
معاون شبکه بهداشت و درمان با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان، گفت: رعایت بهداشت در پخت نان امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه تمام سعی حوزه بهداشت و سلامت سوق دادن نانوایان به طرف پخت نان به صورت کاملاً بهداشتی است، گفت: با متصدیانی که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی بی تفاوت باشند، برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت اماکن آنها جلوگیری می شود.
شیروانی افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همانند عدم رعایت بهداشت فردی و استعمال دخانیات ، عدم نظافت صحیح دستگاه خمیرگیر، نپوشیدن روپوش حین کار و...، مراتب را به صورت حضوری به شبکه بهداشت گزارش دهند تا توسط بازرسان شبکه بهداشت پیگیری شود.
این اتفاق باعث تعجب شهروندان سیروانی شده و مردم از بابت بهداشت نان مصرفی خود در نگرانی فرو برده است. امیدواریم مسئولان؛ نظارت و بهداشت مراکز تهیه نان را کمی جدی بگیرند.
 
منبع: دانا
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 3217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *