800
۰

خودشان می کشند و خودشان محکوم می کنند

چقدر میتواند ظالمانه باشد وقتی میبینی پرورش دهنده تروریست ها درست در مقر کشوری هست که سازمان حقوق بشر در آن کشور است
موج
موج
به گزارش شستون، به نقل از وبلاگ جنگ نرم نوشت، چقدر میتواند ظالمانه باشد وقتی میبینی پرورش دهنده تروریست ها درست در مقر کشوری هست که سازمان حقوق بشر در آن کشور است سازمان ملل در آن کشور است ، چقدر ضالمانه است که خودشان میکشند خودشان محکوم میکنند.چقدر ظالمانه است کشورهای های که دائما دم از حقوق بشر و جلوگیری از جنگ حرف میزنند خودشان اصلا چیزی به اسم بشر نمی فهمند چی است .چقدر ظالمانه هست وقتی می بینیم دین مبین اسلام در حال گسترش است و  هزاران نفر به این دین حق جذب میشوند ولی کسانی هستند که چششان نمیکشد که ببینند مسلمانی و دین اسلام در حال رشد است و کاری میکنند که مسلمانان راتروریست بخوانند .از همه ای این ها ناراحت کننده تر این است که یک کشوری (عربستان)که خودش باید پیام رسان اسلام باشد پیام رسان و گسترش وهابیت است .

چقدر ناراحت کننده است وقتی میبینی برادران و خواهران دینی ات را شهید میکنند ولی کاری از دستمان برنمیاید چقدر ناراحت کننده هست که می بینی کشور های که باید الان دست به دست هم دهند تا اسلام را گسترش دهند تا مسلمانان جهان را از ظلم نجات بدهند تا آرامش را به کشور های اسلامی برگردانند  درست در همین زمان حساس خودشان را میفروشند به دشمن خودشان را در اختیار دشمن قرار میدهند .بخاطر آرامش خودشان چششان را از همه چیز می پوشانند .
چقدر ناراحت کننده و ظالمانه هست که برادران و خواهران دینی ما در یمن و سوریه و عراق و بحرین و نیجریه و ...زیر رگبار گلوله ها و زیر خمپاره ها جان میدهند و خیلی ها در کاخ های خودشان در ترکیه و دبی و قطر و ...  به فکر عیش و نوش های خودشان هستند .
چقدر ناراحت کننده هست وقتی میبینی یکی از حامیان تروریست وحشی داعش کشوری هست که خودش را اسلامی نامیده (عربستان سعودی) ،چقدر ناراحت کننده هست که رژیم کودک کش و بی غیرت سعودی خودش را خادم الحرمین مینامد در حالی که خائن الحرمین هستند .
چقدر ناراحت کننده هست میبینی دلار های نفتی یک کشوری که خودش را اسلامی نامیده صدای مسئولان خائن و سست اراده  حقوق بشر و سازمان ملل را خفه میکند .
چقدر ناراحت کننده هست میبینی در یک کشوری که خودش را  اسلامی نامیده است شیعیان در ظلم های زیادی قرار دارند شیعیان را منزوی نگه داشته اند .
خدارا صد هزار مرتبه شکر که مرا در کشوری آفریده که همه مردمانش غیرت دارند همه مردمانش تا میفهمند کسی به کمک نیاز دارد دواطلبانه به کمک می شتابند،چند روز پیش بود که در اخبار شنیدم که معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که خیلی از جوانان در اعزام به عنوان مدافع حرم  ثبت نام کرده اند که کاملا ظرفیت ها پر شده است و فعلا جای خالی نداریم و خیلی ها در لیست نوبت هستند.خدایا شکرت که هنوز کشوری به اسم ایران است که از اسلام و مسلمانان جهان حفاظت کند خدایا شکرت .
ای کاش بسیاری از همین کشور های که خودشان را یک کشور اسلامی می نامند ای کاش اسلامی عمل میکردند ای کاش مثل ایران بودند .رژیم خائن و بهایی و ظالم آل سعود ، آل خلیفه و...اگر غیرت داشتند اگر زورشان میرسید مردم فلسطین را از ظلم های اسرائیلی ها نجات میدادند بجای اینکه یمن را بمباران کند بجای اینکه کودکان مظلوم را بکشند .بجای اینکه مردم خودشان را سرکوب کنند.
و حرف آخر
یا صاحب الزمان (عج) چه بر قلب نازنین شما میگذره وقتی میبینی شیعیان را گلوله باران میکند وقتی میبینی بچه شیعه ها زیر خمپاره ها و موشک ها جانشان را از دست میدهند چه بر قلب نازنین شما میگذره وقتی میبینی حتی در بیمارستان ها هم به مسلمانان رحم نمیکنند و بیمارستان را با خمپاره هدف قرار میدهند.
یا صاحب الزمان (عج) یا امام زمان (عج) چه بر قلب نازنین شما میگذرد ......
خدایا ظهور امام زمان (عج) را نزدیکتر بفرما .....آمین
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 3262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *