800
۰
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی؛

غرب پاره کردن برجام را تعرفه ای برای گرفتن رأی می داند/اشتغال جوانان در سایه حمایت دولت و سرمایه گزاران است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را در سایه حمایت دولت و سرمایه گزاری،سرمایه داران عنوان کرد وگفت:برای حل مشکل رکود و اشتغال زای باید امنیت در کشور افزایش یابد.
پارسایی
پارسایی
بهرام پارسایی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه غرب پاره کردن برجام را تعرفه ای برای گرفتن رای می داند،اظهار داشت:ما آمادگی این را داریم که جواب عهد شکنی را با عهد شکنی بدهیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد:باید خرید هواپیما کارشناسی شود تا بدانیم آیا خریدن هواپیما در اولویت کار بوده است یا خیر.
پارسای با بیان اینکه اگر  حرکت گستاخانه ای  بر علیه کشور و ملت صورت گیرد، باید با قاطعیت پاسخ داد و در ادامه افزود:تا وقتی که طرف مقابل برجام عهد شکنی نکند ما هم عهد شکنی نخواهیم کرد.
وی  با بیان اینکه برآیند برجام بازخورد خوبی داشته است،اظهار داشت :تلاش های دکتر ظریف و هیئت دولت در برجام بیشتر شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را در سایه حمایت دولت و سرمایه گزاری،سرمایه داران عنوان کرد وگفت:برای حل مشکل رکود و اشتغال زای باید امنیت در کشور افزایش یابد و بخش خصوصی توانمند تر شود.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد:عهد شکنی در  اسلام حرام است و ما وفای به عهد داریم ولی جواب پیمان شکنی ،پیمان شکنی است.
 
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 1233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *