800
۰

آقای کاردر تا کنون کجا بوده اند؟/اگر سخنان منتقدان صحیح نبود چرا 150 اصلاح بر IPC اعمال شد/چرا آقای کاردر و مدیران معتبر نفتی کشور حاضر به مناظره درباره IPC نیستند؟

خادمیدر واکنش به اظهارات اخیر علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که گفته بود سخنان منتقدان بجا نیست و آنان IPC را نفهمیده اند، گفت: آقای کاردر تا کنون کجا بوده اند که بیش از یکسال از موضوع IPC می گذرد و کلی جنجال بخاطر این موضوع در رسانه ها مطرح شد، آن موقع کجا بودند؟
fefwf
fefwf
به گزارش شستون؛ هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به اظهارات اخیر علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که گفته بود سخنان منتقدان بجا نیست و آنان IPC را نفهمیده اند، گفت: آقای کاردر تا کنون کجا بوده اند که بیش از یکسال از موضوع IPC می گذرد و کلی جنجال بخاطر این موضوع در رسانه ها مطرح شد، آن موقع کجا بودند؟

وی در ادامه با انتقاد از سخنان نادرست کاردر در خصوص سخنان منتقدان بیان داشت: اگر سخنان منتقدان غلط بود چرا 150 اصلاح توسط دولت به الگوی جدید قراردادهای نفتی انجام شد، این حرف ها، حرف های خیلی بدی است که از جانب آقای کاردر مطرح گردیده زیرا رهبری نیز به الگوی جدید قراردادهای نفتی ایراد وارد کردند و در نامه ای به دولتی ها دستور اصلاح IPC را دادند که این نامه در 15 بند بوده است.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اگر سخنان و نظرات منتقدان IPC  درست نبوده و به قول آقای کاردر که می گوید منتقدان مدل جدید را نفهمیده اند جای سوال دارد که اگر نظرات منتقدان درست نبود چرا بیش از 150 اصلاح بر مدل جدید قراردادهای نفتی  زدند؟آقای کاردر بداند که اگر فشار و نظرات منتقدان نبود که این الگو جدید قراردادهای نفتی کشور آینده اقتصادی کشور را تباه می کرد و تا 32 سال نفت کشور را در اختیار خارجی ها قرار می داد.
 
خادمی با اشاره به موضوع عدم استقبال مدیران نفتی کشور از مناظره با منتثدان IPC، عنوان کرد: چرا آقای کاردر و مدیران معتبر نفتی کشور حاضر نیستند که با منتقدان مدل جدید قراردادهای نفتی مناظره و گفت وگو کنند تا به زوایای تاریک IPC پرتو افکنی کنند و در راستای شفاف سازی اقدام به عمل آورند.
 
منبع: دانا
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 3332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *