800
۰
بمناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

دیدار و نشست صمیمی مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی با فرماندار

دیدار و نشست صمیمی مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی بمناسبت هفته جهاد کشاورزی با درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان و سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در محل فرمانداری برگزار گردید
ت
ت
به گزارش شستون به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سراوان ،درویش نارویی فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: با شکل گیری جوامع انسانی اولین چیزی که ضرورت پیدا کرد که گروه های اجتماعی و انسان ها در پهنه خاکی زندگی کرده، مجموعه ای بود که بتوانند نیازهای بشر را مدیریت و برنامه ریزی نمایند دولت ها و حاکمیت ها بودند.
وی همچنین فلسفه وجودی دولت ها، حاکمیت و مسئولین را توجه به نیازهای مردم و شهروندان بیان نمود و معطوف نمودن نگاه های مسئولین با هدف تأمین نیازهای مردم را مورد تأکید قرار داد.
نارویی در ادامه سخنانش کشاورزی را یکی از مهمترین بخش های اقتصادی و نیازهای انسانی کشور عنوان نمود و بر نگاه زراعت و باغبانی، نگاه صنعتی و بازرگانی در مسیر کشاورزی تأکید نمود که حاصل آن تأمین رفاه و رضایتمندی مردم خواهد بود.
وی نیز با بیان 13 هزار هکتار نخلستان در شهرستان که 8 هزار هکتار آن خرمای لوکس و ارگانیک ربی است، بر هدایت ظرفیت علمی شهرستان و نگاه مهندسی و تکنیکی به این مهم تأکید نمود.
فرماندار سراوان در همین راستا با بیان مزیت ها و پتانسیل های بسیار مهم شهرستان سخن گفت و شناسایی مزیت های مهمی که خروجی مناسبی داشته و برای مردم و اشتغال نقش حائز اهمیتی داشته باشند را مهم برشمرد.
درویش نارویی در پایان سخنانش نقش آفرینی حوزه کشاورزی را در جهت تأمین منافع مردم مهم دانست و همکاری و مشارکت مسئولین و مردم را خواستار شد.
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 1235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *