800
۰
در جلسه شورای فرعی مبارزه بامواو مخدر عنوان شد؛

افزایش 35درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان سراوان /گرایش به مصرف مواد مخدر در بانوان در حال افزایش است

فرماندار شهرستان سراوان از افزایش 35 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به آمار مشابه در سال گذشته دراین شهرستان سراوان خبر داد.
مواد مخدر
مواد مخدر
به گزارش شستون ،فرماندار شهرستان سراوان در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:مواد مخدر و مصرف آن در دنیا به صورت یک بحران ظهور کرده است که سلامت جامعه را مورد تهدید قرار داده است.
درویش نارویی با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به انجام مقابله باقاچاق مواد مخدر نیست ، خاطرنشان کرد:لازم است تمامی نهاد های اجتماعی ، مدنی و مردمی در این امر به دولت کمک کنند.
وی در گوشه ای از سخنانش اذعان داشت: گرایش به مصرف مواد مخدر در بانوان  در حال افزایش است وجوانان هر روز به سمت مصرف مواد مخدر صنعتی سوق داده می شوند که این آمار در جامعه  بسیار نگران کننده است.
فرماندار شهرستان سراوان تشکیل مستمر کمیته های فرعی شورا و بررسی مشکلات سد راه مقابله با قاچاق و استفاده از مواد مخدر را موثر عنوان کرد.
درویش نارویی با اشاره به اینکه کشفیت مواد مخدر در شهرستان افزایش یافته است ، تصریح کرد:نسبت به آمار مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر در شهرستان 35درصد افزایش داشته است.
 
 
انتهای پیام/1319 
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 1238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *