800
۰
خطیب جمعه سراوان:

پیشگیری از وقوع جرم از وظایف اصلی دادگستری است/بحرین بزرگ ترین زندان سیاسی جهان عرب است

حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ،بحرین را بزرگ ترین زندان سیاسی جهان عرب عنوان کردو جنایات حکام رژیم آل خلیفه را محکوم کرد.
ا
ا
به گزارش شستون ،نماز جمعه این هفته (۹۵/۳/۲۸)شهرستان سراوان به امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان در مسجد جامع علی بن ابیطالب (ع)برگزارشد.
غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوام در جمع نمازگزارن جمعه گفت با اشاره به نزدیک شدن به سال روز شهادت دکتر مصطفی چمران و دکتر شریعتی گفت:هر کدام از این بزرگواران به نوعی با توان ،تفکر و اندیشه خود در عرصه ای از عرصه هاب دینی و ملی مثمرثمر واقع شدند.
وی در ادامه افزود:  شهید چمران در زمینه هسته ای وملی موثر عمل کردند با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) در جبهه حق علیه باطل شتافت و علی رغم اینکه بخش نظارت فرماندهی را برعهده داشت،در خط مقدم جبهه در کنار رزمندگان حضور می یافت.
حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به یکم تیرماه و آغاز هفته قوه قضاییه ضمن تبریک این هفته خاطر نشان کرد: در قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران،قوه قضاییه قوه ای مستقل است که پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن عدالت در جامعه است.
غلام رضا دهقان امام جمعه سراوان ،اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم و اثبات مجرمین را از اساسی ترین وظایف قوه قضاییه عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد یکی از انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از قوه قضاییه دارد.
وی کاهش زمان رسیدگی به پرونده های موجود در دادگستری ها،برخورد قاطعانه با مجرمین و تقویت ارتباط با مردم جامعه را از جمله انتظارات مردم از قوه قضاییه دانست.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد جوانان به سمت قرآن و عترت و زندگی اسلامی سوق دهد تا دشمن نتواند اخلاق دینی را از جوانان کشور بزداید.
غلامرضا دهقان اظهارداشت: دشمن به بهانه مبارزه با تروریست و مبارزه باموادمخدر  پا در افغانستان گذاشتند و در آنجا مواد مخدر راگسترش و افزایش دادند که یکی از اهدافشان لطمه وارد کردن به جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا بالغ بر ۴۰۰۰شهید تقدیم اسلام نمودیم.
وی ضمن اینکه جنایات آل خلیفه را شدیدا محکوم کرد گفت:بحرین بزرگ ترین زندان سیاسی جهان عرب لقب گرفته است .
حجت الاسلام و المسلمین  دهقان امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: حکام بحرینی و رژیم آل خلیفه نهایت ظلم و ستمگری را بر ملت خود بیشتر کرده است و علما و قضاتی را که از حق و حقوم مظلومین دفاع می کنند را زندانی می کنند.
انتهای پیام /1319
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 1241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *